En un informe recent de McKinsey, "El potencial econòmic de la IA generativa", els seus experts descriuen com, al llarg de les dècades, la tecnologia ha donat a les persones "superpoders" o habilitats que van més enllà de les limitacions humanes.
Què ens aporta?
Aquí, a McKinsey, han estat explorant com la IA generativa pot donar a la nostra gent aquestes habilitats, i ens complau anunciar que ara hem llançat "Lilli", la nostra pròpia solució d'IA generativa per als companys. És una plataforma que proporciona una cerca i una síntesi imparcials i racionalitzades dels amplis magatzems de coneixement de l'empresa per oferir els nostres millors coneixements, de manera ràpida i eficient, als clients.
"Lilli agrega els nostres coneixements i capacitats en un sol lloc per primera vegada i ens permetrà passar més temps amb els clients activant aquestes idees i recomanacions i maximitzant el valor que podem crear", diu Erik Roth, soci sènior de McKinsey, que dirigeix el nostre desenvolupament de Lilli per part de l'empresa i la integració de tecnologies d'IA Gen a la nostra manera de treballar. I afegeix: "Un equip de participació podrà dedicar més temps a la resolució de problemes, a l'entrenament, a la creació de capacitats i a ajudar els clients a aconseguir el rendiment al qual aspiren".
Per tot plegat, sostenen que "el coneixement és la força vital de McKinsey", explica Kitti Lakner, soci associat i director de disseny de Lilli. “Quan vam començar com a empresa fa gairebé 100 anys, el nostre coneixement era dels nostres experts. Al llarg dels anys, els experts l'han utilitzat per desenvolupar llibres de joc, estudis de casos i llibres blancs, que finalment es van convertir en dades, solucions digitals i eines d'anàlisi, com Wave, Corporate Performance Analytics (CPA) i Periscope", conclou.