Actualment, el 60 % de les empreses Fortune 500 utilitza Microsoft 365 Copilot per millorar els seus resultats empresarials i apoderar els seus equips. Amb Copilot donant suport als seus assessors de vendes, Lumen Technologies preveu uns estalvis anuals de 50 milions de dòlars. Honeywell1 calcula que el seu increment en termes de productivitat és l'equivalent a comptar amb 187 empleats més a temps complet. Per la seva part, Finastra ha reduït el temps de producció creativa de set mesos a set setmanes.

Microsoft anuncia noves capacitats per als agents Copilot, que impulsaran aquests avenços i portaran els processos empresarials potenciats per IA a totes les organitzacions. Entre les novetats destaquen la capacitat de crear agents autònoms amb Copilot Studio, que estarà disponible en versió preview pública el proper mes. Deu nous agents autònoms a Dynamics 365 per ampliar la capacitat dels equips de vendes, servei al client, finances i cadena de subministrament. Copilot és l'assistent d'IA que ajuda les persones en el seu treball, i Copilot Studio permet crear, gestionar i connectar agents fàcilment a Copilot. D'aquesta manera, els agents són les noves aplicacions per a un món impulsat per IA.

Així, cada organització tindrà una xarxa d'agents, que podran proporcionar respostes i indicacions simples, fins a agents completament autònoms. Treballaran en nom d'un individu, equips o determinada funció per executar i orquestrar processos empresarials. Copilot serà la manera d'interactuar amb aquests agents, que faran tota mena de tasques, des d'accelerar la generació de leads i processar ordres de venda, fins a automatitzar la cadena de subministrament.

Capacitar l'usuari

A començaments d'aquest any, anunciem una sèrie de noves capacitats a Copilot Studio, inclosa la possibilitat de crear agents autònoms. El proper mes, aquestes capacitats passaran de preview privada a pública, la qual cosa permetrà a més clients reinventar processos empresarials crítics amb IA. Els agents utilitzen el context de dades de treball a Microsoft 365 Graph, sistemes de registre, Dataverse i Fabric, i poden ajudar en qualsevol aspecte, des del Suport tècnic fins al procés d'incorporació de nous empleats actuant com un assistent personal per a Vendes i Servei al client.

Organitzacions com Clifford Chance, McKinsey & Company, Pets at Home i Thomson Reuters ja estan creant agents autònoms per augmentar ingressos, reduir costos i expandir el seu abast. Pets at Home, la principal empresa de cura de mascotes al Regne Unit, ha creat un agent per al seu equip de protecció de guanys que permet compilar casos de manera més eficient per a la seva revisió per experts, la qual cosa podria generar estalvis anuals de set xifres. McKinsey & Company està desenvolupant un agent que agilitarà el procés d'incorporació de nous clients. La prova pilot va mostrar que el temps d'espera podria reduir-se en un 90% i el treball administratiu en un 30%.

Per la seva part, Thomson Reuters ha creat un agent de nivell professional per accelerar el flux de treball de la revisió legal i les proves inicials indiquen que algunes tasques podrien realitzar-se en la meitat del temps. Aquest agent pot ajudar Thomson Reuters a augmentar l'eficiència del treball per als seus clients i a impulsar la seva cartera de nou negoci.

Deu nous agents autònoms

Els nous agents autònoms permeten als clients passar d'aplicacions empresarials tradicionals a processos de negoci centraments en la IA. Aquests nous agents estan dissenyats per ajudar cada equip de vendes, atenció al client, finances i cadena de subministrament a generar valor empresarial. Durant el proper any, desenvoluparem molts més agents que brindaran als clients l'avantatge competitiu necessari per assegurar el futur de les seves organitzacions. Avui, presentem deu d'aquests agents autònoms. Aquí alguns exemples:

Agent de qualificació de vendes. En una professió on el temps literalment equival a diners, aquest agent permet als venedors centrar-se en les oportunitats de vendes prioritàries, mentre busca leads, ajuda a prioritzar oportunitats i guia el contacte amb els clients mitjançant correus i respostes personalitzades.

Agent de comunicació amb proveïdors. Aquest agent permet als clients optimitzar la seva cadena de subministrament i minimitzar interrupcions costoses en monitorar el rendiment dels proveïdors de manera autònoma, detectant retards i responent en conseqüència, alliberant els equips de supervisions manuals que consumeixen molt temps.

Agent de gestió del coneixement i d'intenció del client. Una empresa té una única oportunitat per causar una bona impressió, i aquests dos agents són essencials per als equips d'atenció al client, especialment quan manegen un alt volum de trucades i enfronten escassetat de personal. Treballen en col·laboració amb els representants de servei al client, aprenent a resoldre els problemes dels clients i afegint automàticament contingut útil. Això els permet implementar les millors pràctiques i potenciar l'eficiència en l'atenció, assegurant que l'empresa causi una bona impressió des del primer contacte.
A mesura que els agents es tornen més habituals en les empreses, els clients volen estar segurs que compten amb una sòlida governança de dades i seguretat. Els agents que s'integraran a Dynamics 365 compleixen els nostres compromisos fonamentals de seguretat, privacitat i ètica en la Intel·ligència Artificial.

Les fonts de dades associades als agents segueixen estrictes mesures de seguretat i controls, gestionats a Copilot Studio. Això inclou prevenció de pèrdua de dades i protocols d'autenticació robustos, entre d'altres. Una vegada que es creguin aquests agents, els administradors de TU poden aplicar un conjunt complet de funcions per regular el seu ús.

La transformació de Microsoft

A Microsoft, estem utilitzant Copilot i els agents per reinventar els processos empresarials en totes les àrees, mentre apoderem els empleats perquè ampliïn el seu impacte. Gràcies a Copilot, un equip de vendes ha aconseguit un 9.4% més d'ingressos per venedor i ha tancat un 20% més d'acords. A més, un altre equip està resolent casos de clients gairebé un 12% més ràpid. El nostre equip de Màrqueting ha experimentat un augment del 21.5% en la taxa de conversió en Azure.com amb un agent personalitzat dissenyat per ajudar els compradors. En Recursos Humans, el nostre agent d'autoservei per a empleats està responent preguntes amb un 42% més de precisió.