Wallapop, la plataforma per al comerç de productes de segona mà entre particulars, ha captat uns altres 20 milions d'euros que pretén destinar principalment a impulsar el seu creixement en altres països del sud d'Europa. Segons ha detallat aquest dimecres l'empresa tecnològica espanyola a través d'un comunicat, la inversió li ha arribat de la mà d'AXIS, que se suma així al fons d'inversió europeu Korelya Capital, a Naver i a altres socis que ja han anat invertint en la firma en sengles rondes de finançament el 2021 i el 2023.
"Aspira a continuar consolidant-se com a plataforma líder en la reutilització de productes al sud d'Europa", explica la mateixa companyia, que recentment va complir 10 anys de vida i que a través d'aquestes rondes de finançament ha estat valorada en més de 800 milions. Wallapop ja és present a Itàlia (des de 2021 i amb 7,5 milions de descàrregues) i Portugal (2022, amb un milió de descàrregues) i el seu objectiu implica impulsar encara més la seva presència en ambdós països.
El 2023 va tancar amb una facturació de 91 milions d'euros, de manera que des de 2019 ha més que quadruplicat els seus ingressos. A falta de dades de 2023, el 2022 va perdre 50 milions, una cosa que va atribuir al seu esforç inversor per créixer. Compta amb 19 milions que, col·lectivament, han donat una segona vida a més de 640 milions de productes, publicant més de 100 milions d'anuncis cada any.