El pròxim 7 de novembre de 2024, Barcelona es convertirà en l'epicentre de la indústria del mòbil amb la celebració de la 8a edició d'ORGANIC, la ja consolidada Festa de les Apps. Es tracta d'un esperat esdeveniment organitzat per l'agència de màrqueting d'aplicacions PICKASO que reuneix els millors experts en màrqueting d'aplicacions i jocs mòbils per a celebrar un afterwork d'aprenentatge, celebració i molt networking.
ORGANIC 2024: un impuls pel futur del sector mobile
Considerada una de les cites més importants del sector del mòbil a Espanya, ORGANIC 2024, congrega enguany més de 300 experts del sector. L'esdeveniment inclourà ponències en temes d'optimització i monetització d'aplicacions, a més d’una taula rodona sobre creixement del sector mobile. Entre els ponents ja confirmats destaquen figures com Thomas Petit, Independent Growth Consultant, i Daniel Peris, CEO i cofundador de PICKASO. La taula rodona serà moderada per Esther Molina, cofundadora de Female Startup Leaders.
La fundadora i directora de màrqueting de PICKASO, Miriam Peláez, ha destacat la importància de l'esdeveniment en un moment clau per a la indústria: "Estem il·lusionats de celebrar la 8a edició d'ORGANIC a Barcelona en un moment crucial per a la indústria de les apps. Cada any, l'esdeveniment creix en qualitat i participació, i el 2024 no serà una excepció. Hem preparat un programa que respon a les necessitats actuals del sector i ofereix oportunitats inigualables per al creixement i un networking de qualitat. Barcelona és l'escenari perfecte per continuar impulsant el futur mobile", ha afirmat.
L'edició més innovadora de la Festa de les Apps
ORGANIC 2024 posarà el focus en temàtiques innovadores que reflecteixen l'evolució constant de l'ecosistema mobile, un sector en plena expansió. L'esdeveniment tindrà lloc al Valkiria Hub Space de Barcelona i obrirà les portes a partir de les 18h. A més de les conferències, els assistents podran gaudir d'experiències exclusives amb barra lliure, pica-pica i diverses sorpreses, amb l'objectiu de fomentar el networking entre els professionals del sector.
L'accés a ORGANIC 2024 és gratuït, però funciona amb llista d'espera, per la qual cosa els interessats han de registrar-se prèviament i esperar la confirmació de la seva plaça unes dues setmanes abans de la data. Per a més informació sobre l'esdeveniment, es pot consultar la web d'ORGANIC by Pcikaso.
Aquesta edició d'ORGANIC compta amb el patrocini d'empreses líders en el sector com Adjust, AppTweak, Rocket Lab i Raiola Networks. També comptarà amb la col·laboració de Gin & Twitts, Marco Estil, Grupo Billingham, APPLAUSE, Female Startup Leaders i Tech Barcelona, entre altres. Mitjans com Marketing4eCommerce, PRnoticias, Wwwhat’s new, Applicantes i El Nacional.cat junt amb ON ECONOMIA seran els partners mediàtics de l'esdeveniment.