L'entrada de Grup Segura amb una participació majoritària en la companyia alemanya Kohl Automotive suposa un pas molt important per al grup industrial valencià dedicat a la fabricació de components metàl·lics per a automoció. A més d'elevar la seva facturació per sobre dels 330 milions i incrementar la seva plantilla a 1.600 empleats amb l'entrada de 500 nous treballadors, el grup fundat i dirigit per la família Segura entra al mercat alemany amb dues factories pròpies, cosa que li permet tenir presència en una de les grans potències mundials del sector i l'apropa a potencials nous clients en el centre i el nord d'Europa.

Sergi Bastardas

La start-up barcelonina de venda de flors online Colvin s'endinsa en una nova etapa. L'entrada de 6 milions d'euros de capital suposa una mostra de confiança dels inversors en la viabilitat de la companyia, però alhora anirà acompanya de la sortida del seu fundador, Sergi Bastardas, qui s'aparta de la gestió per cedir el testimoni a un nou CEO amb la missió de fer rendible el negoci de Colvin.

Emmanuel Macron

El govern francès pressiona al grup Stellantis –fabricant de marques franceses com Citroën i Peugeot– perquè realitzi en territori francès tota la producció de vehicles elèctrics. En concret, l'ofensiva de l'executiu d'Emmanuel Macron, que ha posat sobre la taula 7.000 milions en ajuts al sector, es dirigeix a la planta espanyola de Peugeot a Saragossa, que perdria el model Peugeot e-208 a favor d'una factoria gal·la. Stellantis ja fabrica a França els seus elèctrics de gamma alta, però Macron no ha dubtat a apel·lar al patriotisme perquè faci el mateix amb els models més assequibles, obviant la llibertat de l'empresa per distribuir la càrrega de treball per les seves diferents factories conforme als seus interessos industrials sense importar la seva localització.