Fira Circuit va començar a gestionar el Circuit de Catalunya l'1 de gener d'aquest any amb l'objectiu que pugui generar més negocis a banda del món del motor. Ignasi Armengol, el seu director general, ha explicat en una entrevista a ON ECONOMIA els plans de l'empresa per rendibilitzar les instal·lacions, que tenen tres eixos: esdeveniments esportius i musicals, fires i congressos, ja sigui tota una fira o parts d'altres que se celebren a Barcelona, i també vol crear un hub d'innovació relacionat amb el motor.

Belén López

Belén López

Aquest dilluns comença un mandat històric a Comissions Obreres de Catalunya, ja que és el primer dia a l'oficina de Belén López com a secretària general. La sindicalista va ser elegida dijous passat com la primera dona per liderar l'organització, i vol fer-ho amb una mirada femenina i feminista, com va dir en el seu discurs de divendres. És una bona notícia perquè ja era hora que un gran sindicat català tingui una dona al capdavant.

Miguel Ángel Pérez

Miguel Ángel Pérez

L'empresa catalana d'enderrocs Hercal, que té una facturació de 90 milions d'euros, farà una inversió de 6 milions per comprar la màquina de demolicions més gran d'Espanya, segons ha explicat el seu gerent, Miguel Ángel Pérez, a ON ECONOMIA. Aquesta compra ajudarà l'empresa a "competir millor per fer les demolicions de centrals tèrmiques i nuclears". La compra es farà una part amb fons propis i un 70% amb finançament del Banc Sabadell.