La marca de cosmètica Bruno Vassari compleix 40 anys en plena expansió. Ana Llovet, segona generació de la companyia familiar, va explicar a ON ECONOMIA que estan enfocats en la cosmètica per a esteticistes, centres de bellesa, hotels, balnearis i hotels de totes parts amb més de 800 punts de venda, i que gràcies al llançament de nous productes, esperen pujar fins als 4,3 milions d'euros de facturació aquest any

Ferran Alemany

Ferran Alemany és el gerent d'una empresa lleidatana que té ni més ni menys que 145 anys d'història: es tracta d'Alemany, coneguda sobretot per ser productors de torrons i mel, dos productes amb què busquen coses diferents: amb el torró, han optat pel producte més tradicional, que és, al cap i a la fi, el que més busca la gent, però amb la mel estan optant per la innovació. Té mèrit per a una empresa d'un petit poble de 1.000 habitants.

Pedro Saura

Pedro Saura està a un mes de complir un any com a president de Correus i té el repte de convertir el que va ser el monopoli del correu i la missatgeria en una empresa sostenible en l'època del correu electrònic i l'alliberament de la paqueteria. Una de les apostes és la de fer de caixer en zones on no arriben els bancs, aposta que no és seva sinó que es va trobar. Ell l'ha seguit, amb acords amb més entitats, però la realitat és que la idea no qualla, ja que la gent a penes utilitza el servei.