TIPUS D'INTERÈS
Francisco Reynés
- ON ECONOMIA
- Barcelona. Dimecres, 26 de març de 2025. 05:30
- Temps de lectura: 0 minuts

Els accionistes de Naturgy van donar aquest dimarts llum verd a l'autoopa de 2.332 milions d'euros a 26 euros i mig per acció, amb el vot favorable del 99% dels accionistes. Així, el projecte estrella del president de l'energètica, Francisco Reynés, per reactivar el capital flotant de la companyia i donar més liquiditat a les accions, va rebre el suport sense fissures dels propietaris de l'empresa. La junta també va aprovar els comptes de 2024, el nomenament de nous consellers i el repartiment de dividends.
Carlos Soler Duffo
Tous va tancar l'exercici 2024 amb una facturació de 523 milions d'euros, un 9,4% més que l'any anterior, i un benefici net de 45 milions d'euros, un 10% menys per l'efecte divisa. El conseller delegat de la firma catalana, Carlos Soler Duffo, ha destacat que, si es compara el resultat net sense tenir en compte l'efecte divisa, el benefici va créixer el 5%. "La nostra rendibilitat és sòlida. Estem molt contents d'aquest 2024", va dir el directiu.
Ana Botín
El Banc Santander va pujar un 1,8% a borsa aquest dimarts, però aquesta no era la notícia. Pujades així n'ha tingut les últimes setmanes, i de fet, el banc que presideix Ana Botín acumula una escalada del 50% en l'últim any, que l'ha portat a recuperar els 100.000 milions d'euros de valor en borsa deu anys després.