TIPUS D'INTERÈS
Josep Oliu
- ON ECONOMIA
- Barcelona. Divendres, 21 de març de 2025. 05:30
- Temps de lectura: 0 minuts

El president del Banc Sabadell, Josep Oliu, va ser el protagonista de la junta d'accionistes de l'entitat, que es va celebrar aquest dijous a la tarda. Durant el seu discurs, va fer un detallat repàs de l'opa presentada pel BBVA i va defensar el projecte en solitari del Sabadell, "integrador, obert, capaç d'integrar nou talent per crear una oferta competitiva". Això sí, va deixar clar als accionistes que la decisió serà seva. La junta va ovacionar-lo amb més d'un minut d'aplaudiments.
Jordi Díaz

EADA Business School ha inaugurat oficialment aquest dijous el seu segon campus en el centre de Barcelona, amb el qual duplica les seves instal·lacions físiques a la capital catalana. El nou campus de l'escola de negocis que dirigeix Jordi Díaz ha suposat una inversió de 3,5 milions d'euros per a la remodelació dels 4.500 m² de l'edifici en el qual s'ha instal·lat, repartits en 9 plantes, en el número 216 del carrer Provença, i que acull de moment prop de 400 alumnes de diferents cursos dels graus de titulació oficial europea.
Ignacio Sánchez Galán

Iberdrola negocia amb el comitè d'empresa un nou conveni col·lectiu, una vegada ha vençut el del 2021, i els treballadors ja han convocat protestes davant la proposta de pujada salarial de l'empresa, que els ofereix un escàs 0,5%, que no compensa ni de lluny un IPC que, des d'aleshores, ha pujat un 16%. Els sindicats critiquen que l'empresa que presideix Ignacio Sánchez Galán vol estalviar en sous mentre guanya 5.000 milions d'euros.