IQOS, el revolucionari dispositiu per a tabac escalfat, ho ha petat aquest dijous amb un esdeveniment a l’abast de molt poques marques. En una cita amb l'elegància i la sofisticació a la Llotja de Barcelona, ha presentat la nova campanya IQOS Game Changers . L'objectiu d'aquesta iniciativa és reconèixer aquelles persones que trenquen amb l'establert, tal com ha fet IQOS reinventant la forma de consumir tabac, escalfant-lo en lloc de cremar-lo.
La Llotja de Mar de Barcelona ha acollit una vetllada sumptuosa amb motiu de la presentació per part d'IQOS de la campanya Game changers
Els assistents, atrets per les virtuts d’aquest dispositiu que no crema el tabac, sinó que l’escalfa, han pogut gaudir d’una vetllada exquisida. Tapes de tota mena, vins i caves finíssims i tots els combinats haguts i per haver. I, de fons, l'actuació musical d'una violoncel·lista i, després, del famós grup Taburete. Tot plegat, sota el resguard dels imponents arcs d’aquesta joia arquitectònica declarada bé cultural d'interès nacional. Què més es pot demanar?
IQOS ha canviat el paradigma del consum de tabac i la prova l’hem tinguda aquest dijous al vespre. Centenars de persones, sabedores de les virtuts d’aquest dispositiu per a tabac escalfat, han respost a la convocatòria. I és que cada vegada més i més persones aposten per ell. Per què? Doncs fàcil, perquè com que no crema el tabac no produeix quitrà i té menys substàncies perjudicials en comparació amb el tabac convencional. I, per si no fos prou, no genera ni fum ni cendra.
IQOS ha canviat el paradigma del consum de tabac amb el seu dispositiu per a tabac escalfat
IQOS no només s’ha passat el joc, sinó que l’ha canviat. Ha capgirat el sector tabaquer, fent-lo avançar cap a un futur sense fum ni cendra. És a dir, ha deixat enrere les cigarretes convencionals. I tu, també ets un game changer?
Ara, pots provar IQOS de forma gratuïta. Clica aquí per aconseguir-lo i paga’l només si et convenç!
IQOS Game Changers
IQOS Game Changers abordarà quatre camps diferents: moda, música, art i gastronomia. I se centrarà en com la tradició es pot transformar en avantguarda gràcies a la innovació. Cada disciplina serà representada per un game changer. El primer, presentat aquest dijous a la Llotja de Mar, ha estat Leandro Cano, conegut arreu del món per la seva capacitat d'explorar i reinterpretar les arrels espanyoles mitjançant les seves creacions.
IQOS Game Changers abordarà quatre camps diferents: moda, música, art i gastronomia
IQOS ha canviat les regles del joc de la indústria tabaquera
Finalment, Alejandro Flores, director de màrqueting de la marca, assegura que IQOS ha canviat les regles del joc de la indústria tabaquera. "Veure les coses de manera diferent i superar els límits és a l'ADN de la marca, i és una cosa que també reconeixen els nostres usuaris. Per això, a través de la campanya ‘IQOS Game Changers’ volem reconèixer aquells fumadors que han canviat les regles del joc i han fet un pas cap a una millor alternativa, i convidem a tots els fumadors adults a unir-se al canvi amb IQOS", ha assenyalat.