És fer un cop d'ull al catàleg de productes frescos online de Bonpreu i Esclat i entendre per què aquest grup de supermercats és entre els millors valorats per la ciutadania.
Bonpreu i Esclat fa molt temps que va fer seva aquesta màxima que adverteix que amb la qualitat no es juga i ha acostumat a la seva clientela potser del millor a uns preus pràcticament imbatibles. Una realitat que adquireix la seva màxima esplendor amb articles frescos com la fruita i la verdura.
De l'horta a la taula i, a més, de l'horta més propera a casa teva. Bonpreu i Esclat aposta pel producte de proximitat, l'anomenat km 0, i ho fa amb una varietat amplíssima, com la pera ercolina de la Ribera d'Ebre o el cogombre del Maresme, al pebrot vermell o la infinita varietat de tomàquets entre els quals destaca el cor de bou.
Una aposta de present i de futur pel producte ecològic que ha col·locat als frescos de Bonpreu i Esclat entre els més ben valorats del país, i tot això a preus molt competitius. Descomptes en la majoria dels articles que permeten no haver de renunciar a la màxima qualitat aconseguint el millor import a la caixa.
El client demana la paraula
Una filosofia implementada en l'ADN del grup que porta el futur del supermercat del segle XXI a Catalunya i que està marcant la diferència davant altres propostes generalistes que no han sabut actualitzar els seus catàlegs a les peticions d'un comprador que aposta cada vegada més, i d'una forma determinada, pel producte de proximitat.
Bonpreu i Esclat, en aquest sentit, va ser pioner al país incorporant al seu catàleg epígrafs com el Km 0 en iniciatives per posar en relleu el producte local que estan trobant la resposta d'un client que prioritza aquests articles per sobre de la resta.
Una manera de fer que li ha valgut l'aplaudiment de la majoria, fins al punt de convertir aquesta marca pròpia del més fresc en una de les grans estrelles de l'estiu a Bonpreu i Esclat.