Correos impulsa el comerç electrònic de les empreses espanyoles amb el seu Marketplace, en la qual hi destaca l'absència de comissions de venda i l'ús de tota la xarxa logística de Correos, permetent que les empreses espanyoles que utilitzen la seva plataforma facin arribar productes nacionals de qualitat directament a casa.
Des de l'arribada de la covid-19, la crisi econòmica i la guerra d'Ucraïna, tots hem vist modificats els nostres hàbits de consum a causa de l'alça de preus provocada per la situació actual, on el mercat està modificant-se de manera contínua. Per això, des de Correos es comprometen a ajudar en tot el possible, aplicant mesures de suport als productors i venedors del nostre país (sense importar la seva mida) davant de la pujada contínua de preus.
Correos Market compta ja amb més de 1.300 venedors que comercialitzen més de 15.000 productes a tot el territori espanyol i Portugal. El seu objectiu és ajudar tots els sectors que componen el teixit empresarial espanyol, sense cobrar comissions de venda a les empreses que formen part de la seva plataforma, gaudint així d'un estalvi d'entre el 15-30 % que en altres plataformes e-commerce han de pagar. D'aquesta manera la companyia únicament factura els serveis de logística i enviament de paqueteria sense afegir més despeses, contribuint així a un creixement sostenible i a un benefici que reverteix en el teixit productiu de les empreses espanyoles.
Com una altra mesura de suport ofereixen la possibilitat de contractar el seu procés logístic complet, una solució integral de comerç on line, que ofereix un canal de promoció i venda, picking -recollida-, emmagatzemament, packing -empaquetament i preparació d'enviaments - i devolucions. Empreses com la de la Marta, propietària de Cuquines, que ens comenta: "notem una millora de les vendes i més visibilitat. Estic molt satisfeta amb la plataforma, perquè tinc el suport de l'equip de Correos per a tot, tant per dissenyar el seu web, pujar productes o imatges... preparar els enviaments és molt senzill, la gestió de devolucions igual de senzilla i tot això sense costos addicionals".
Una situació similar que comenten a Brancal, l'empresa del Lucas, productor valencià, "hi vaig confiar i vaig decidir treballar amb la plataforma de Correos no només pel seu prestigi de marca, sabia que sent Correos seria quelcom gran. Ser a la plataforma millora el meu posicionament, el meu seo, em dona més visibilitat i he notat millora en les vendes, estar treballant amb Correos és saber que compto amb el suport i reconeixement d'una marca de prestigi que ajuda en tot moment. Abans de la pandèmia vaig realitzar accions especials amb ells fora de la plataforma: durant les falles de 2019 vaig vendre els meus productes en ple centre de València en un lloc efímer a peu de carrer, també vaig fer venda temporal de producte físic en oficines de la meva zona i espero poder reprendre aquest tipus d'accions, ja que em van reportar múltiples beneficis sense comissions afegides ni despeses de més". Per la seva part Javier, de l'empresa Aceites Herald, productor andalús, afegeix: "Des que treballo amb Correos he aconseguit portar els meus productes a les Canàries gràcies a l'ús de tota la xarxa logística de Correos i abans no em resultava factible o havia de pagar uns costos alts, cosa que amb aquesta plataforma m'estalvio."
Amb aquestes mesures, Correos Market ofereix la seva infraestructura a totes les empreses espanyoles, posant a la seva disposició les 2.370 oficines de la companyia distribuïdes per tot el territori espanyol i tota la seva xarxa de logística per impulsar les vendes, donar visibilitat al mercat on line, tenir accés a llocs on abans no s'arribava... en definitiva aprofitant el coneixement i confiança que inspira la marca Correos, per continuar treballant en l'impuls el desenvolupament de l'economia rural.