La nova campanya de comunicació del DiR ens proposa MOURE’NS, VIURE, SOMRIURE i RESPIRAR. Són accions quotidianes que ara tenen un valor que fins a l’arribada de la Covid-19 no tenien. Això respon a una nova consciència social: la salut no té edat, estar bé és una cosa col·lectiva, i la certesa que sense salut les coses més senzilles de fer es poden convertir en inaccessibles. Per això és tan important practicar exercici físic. Perquè és una garantia de salut.

Més que tornar, tornar valorant la vida

L’1 de setembre és el quilòmetre zero de què seran els hàbits familiars fins a l’estiu que ve. És el dia que comencen a encaixar les peces de la normalitat, allò que a cada casa serà habitual els pròxims 9 mesos.

Coincidint amb aquesta data la cadena de gimnasos DiR -22 clubs a Barcelona i Sant Cugat- presenta la seva nova campanya de comunicació. És un cant a la vida, una invitació a estar bé i a fer exercici. Amb el paraigua de les definicions ‘viure’, ‘mou-te, ‘respira’ o ‘somriu’, la campanya posa en valor les coses senzilles que amb la Covid-19 van passar a ser excepcionals i que la pandèmia va fer que fossin molt complicades d’aconseguir.

La campanya vincula la salut a l’activitat física i aquesta a la possibilitat de gaudir d’un dia positiu, ple d’energia i saludable. La idea de jugar amb accions que van més enllà d’un gimnàs, és, precisament, per vincular el fet d’estar bé amb l’activitat física. Aquest plantejament es basa en una nova realitat: la societat ha pres consciència que la salut és un valor col·lectiu al marge de l’edat. Avui la salut no és un maldecap exclusiu de la gent gran i és important perquè pot condicionar la vida de tothom

En definitiva, la campanya remarca la potència de les coses senzilles, les que fem quan les coses van bé. No es tracta únicament de tornar al gimnàs. Es tracta de ser conscients que els bons moments sempre s’han de valorar. Per aquesta raó, al darrere del ‘MOU-TE’ o del ‘VIURE’ de la campanya no hi ha únicament el fet de tornar, el valor de la represa, sinó que l’important és el com: com vivim, com ens relacionem i que per gaudir és bàsic estar bé, tenir salut i practicar algun tipus d’exercici físic.

La K-10, una modalitat de subscripció còmode i superflexible

Aquesta campanya també ha anat acompanyada d’una nova oferta de subscripció. Es tracta de la K-10, una fórmula que vol apropar al màxim el que es paga per anar a un club DiR i l’ús real que se’n fa. DiR, una oferta d’activitats única. L’oferta d’activitats dels clubs DiR continua sent la més potent del país. Amb 22 Clubs, 37 pistes de pàdel, 13 piscines i la tecnologia més avançada. Pel que fa a les activitats dirigides, a DiR es fan més de 8.000 classes mensuals amb tècnic i 14.000 més que estrenen la modalitat de la pantalla a les sales, cosa que fa que els usuaris puguin tenir la possibilitat de trobar allò que busquen a qualsevol hora del dia. Entre les 76 modalitats d’activitat dirigida destaquen el BootCamp, el ioga, el zumba o la boxa. Cal destacar, però, que l’spinning continua sent tendència, així com el retorn a un clàssic: la natació.

A banda, en l’oferta del DiR també hi té un paper molt important el pàdel, amb 37 pistes repartides entre Sant Cugat i Barcelona. A la capital de Catalunya els clubs DiR amb pàdel són els centres de Diagonal –a l’antiga piscina i esports–, Campus –a prop del camp del Barça–, Castillejos i el Club Hispà, a tocar de la Vall d’Hebron. 

DIR 1

DIR 2