Banc Sabadell posa a disposició dels seus clients un nou mètode d'estalvi intel·ligent i senzill per facilitar que tots els clients agafin l'hàbit de separar periòdicament una quantitat des del seu compte habitual.
En el marc del context actual protagonitzat per la pandèmia mundial de la Covid-19, es posa de manifest la necessitat per a les famílies de replantejar les prioritats econòmiques i de comptar amb un estalvi anticipat i periòdic que els permeti estar tranquils davant de situacions inesperades, controlar els imprevistos que puguin presentar-se i tenir més certesa sobre el futur.
Què és?
Estalvi Expansió és un compte a la vista vinculat al compte habitual i destinat exclusivament a estalviar. Mitjançant diferents rutines d'estalvi automàtiques que permeten definir quant separar-ne i el ritme de l'estalvi.
Què són les rutines?
Són propostes d'estalvi setmanal personalitzables:
- De manera periòdica: Estalviar l'import proposat o escollir una altra quantitat.
- Arrodoniment: Arrodonir les despeses al següent euro i estalviar la diferència. Es disposarà de multiplicadors d'arrodoniment que permetran accelerar l'estalvi.
- Pluja: Cada vegada que plogui a la ciutat escollida.
Per què tenir Estalvi Expansió?
Aquesta solució d'estalvi facilita l'hàbit d'una forma flexible i sense esforç, un producte segur amb què tots els clients podran disposar d'un calaix per a imprevistos o materialitzar els seus somnis sense necessitat d'endeutar-se.
Quines condicions té?
Estalvi Expansió s'integra a l'oferta de Banc Sabadell per posar a disposició dels seus clients un servei d'estalvi sense cost, gratuït des del primer dia, sense requisits, sense risc i amb total disponibilitat d'estalvi.
Com ajuda el client en el seu estalvi?
Aquest mètode d'estalvi ha estat dissenyat per acompanyar el client en el procés d'estalviar des del primer dia, a través de propostes adequades, comunicacions adaptades a cada client, al seu ritme d'estalvi.
En tan sols un mes i mig més de 15.000 clients ja han començat a estalviar amb Estalvi Expansió, estalviant de mitjana 220 € al mes. I si durant el mes d'agost la rutina més activada pels clients va ser la rutina d'arrodoniment (que es pot explicar amb l'augment de despeses durant les vacances i que l'opció d'"estalviar gastant" en aquesta època sembla ser més fàcil), al setembre el panorama canvia i la rutina preferida pels clients és la periòdica.
Un canvi que fa pensar que després de l'estiu, els clients es prenen més seriosament el fet d'estalviar, triant estalviar amb aportacions setmanals per tenir més control sobre què estalviaran al mes.
D'aquesta manera, els objectius marcats en el llançament del producte es consoliden i permeten ser optimistes per a la resta d'any.