Tal com us explicàvem fa uns mesos amb els seu origen, el Mercat Online és un nou model d’èxit de negoci que va aparèixer en un moment clau on es tendia a fer les compres de forma online, ja fos per comoditat o bé per evitar estar en contacte, en indrets tancats, amb altres persones que no pertanyen a la pròpia bombolla familiar.

El primer aniversari del Mercat Online!

Ara el Mercat Online torna a ser notícia per celebrar un any i arribar amb un èxit total i absolut al seu primer aniversari: Moltes felicitats! Albert Orta, el seu fundador i CEO destaca que, amb aquest primer any de ventes, la valoració és molt positiva, i recorda com a l’inici “ens preguntàvem si seríem capaços de convèncer i arribar a la gent per tal de comprar verdura i fruita per internet. Un fet que no només hem complert, sinó que hem aconseguit captar guanyant-nos la seva confiança”.

Orta explica que estan molt contents “perquè la gent no només ens confia les seves compres, sinó perquè repeteix i ens recomanen als seus veïns, cunyats i familiars. Els clients estan molt satisfets amb el producte que tenim i així ens ho demostren”, conclou.

Un producte de qualitat, proximitat i ecològic al millor preu

En menys de 24 hores, el Mercat Online et porta a la porta de casa -i de forma gratuita- la compra que facis. Una compra que es realitza via online amb l’opció d’escollir entre els productes de més bona qualitat possible. I és que si en alguna cosa destaca el Mercat Online, és precisament amb la qualitat i amb la cura del producte que ofereix.

A l’inici oferien una trentena de productes i ara ronden els 200

“Vam començar ara fa un any oferint 30 productes i ara en tenim vora 200”, apunta Orta, que es mostra satisfet amb l’evolució que ha tingut el negoci des de que va obrir en plena pandèmia del coronavirus. “Un augment que s’atribueix a la bona acollida dels nostres clients i de l’augment de productors que hem tingut al llarg de tots aquests mesos”, explica el CEO del Mercat Online.

Un any de creixement, consolidació i d’èxit, que celebren afegint a la llista nous productes com ara la vintena d’espècies que ofereixen de la marca Matalafuga. Espècies que s’afegeixen als productes de proximitat que des del primer dia han caracteritzat el model de negoci d’Orta, com ara les fruites i verdures, els ous i làctics, la pasta, els fruits secs i llegums, entre d’altres.

Granoles: la novetat del Mercat Online

Coneixes les granoles? Les has provat mai? La darrera novetat que t’ofereix el Mercat Online és aquest producte, posant a la teva disposició tres ‘packs’ diferents de flocs de civada amb diferents fruits secs, fruites deshidratades i llavors, per fer de l’esmorzar o del complement dels teus àpats més saludables.

Un producte que conté un alt contingut en fibres i minerals per millorar la qualitat de la teva alimentació i fer-la més sana. S’acostuma a consumir en dejuni, com a part de les postres, berenars o com a snak.

L’objectiu: seguir creixent fent xarxa al territori

Orta apunta que la seva és una empresa petita que acaba de començar però que amb un any ha mostrat un canvi i un creixement important. Un model de negoci amb el que Orta vol seguir aprofundint per “incorporar productes ecològics, locals i d’aquí per tal de donar sortida al producte que tenim i al productor de la terra, creant així una xarxa entre nosaltres”.

El CEO i fundador del Mercat Online explica que per celebrar aquest primer aniversari, han regalat una cullera de bambú amb el seu logotip en totes les comandes que han rebut aquest mes d’abril.

El Mercat Online més solidari  

A més, tal com us explicàvem, el Mercat Online aposta i mostra una predisposició total amb el teixit de productors amb qui col·labora arreu del territori, generant acords i col·laboracions amb diferents entitats i organitzacions. Un exemple, n’és l'Associació Catalana d’Afectats de Fibromiàlgia i altres Síndromes de Sensibilització Central, que "els oferim un 10% de descompte a tots els seus membres", relata el CEO i fundador del negoci, Albert Orta.

En la mateixa línia, el fundador del Mercat Online conclou que amb el seu model de negoci, tenen com a finalitat aproximar el millor producte del territori al client que hi confia, que en podrà gaudir al millor preu i amb una rapidesa de 24 hores des de que demana la seva comanda fins que la rep, a la porta de casa.