El Japó ha posat en marxa una campanya insòlita anomenada “Sake Viva”. Es tracta d’una empenta que ha volgut donar l’agència tributària nipona a la indústria de les begudes alcohòliques. La població japonesa envelleix i les generacions joves consumeixen menys alcohol que les anteriors; i això té conseqüències en la recaptació d’impostos. El que es demana és que els joves d’entre 20 i 40 anys aportin idees per donar nous serveis i mètodes de promoció per estimular la demanda de productes com el sake, el shochu, l’awamori, la cervesa, el whisky, el vi o el licor, entre d’altres. Aquesta és la pàgina web que explica, amb tota mena de detall, en què consisteix la campanya i a qui va adreçada.
Alcohol
El Japó fa una campanya perquè els joves beguin més alcohol
'Sake Viva' pretén que els joves aportin idees per revitalitzar la indústria de les begudes alcohòliques
Abel Degà
Barcelona. Dijous, 18 d'agost de 2022. 16:55
Temps de lectura: 1 minut
Barcelona. Dijous, 18 d'agost de 2022. 16:55
Temps de lectura: 1 minut