Els Mossos d'Esquadra han estrenat un nou perfil a les xarxes socials, concretament a TikTok, per tal d'arribar a les noves generacions i als més joves, al mateix temps que s'inicia la seva nova campanya per promocionar l'accés al cos policial. Segons ha informat la policia catalana en un comunicat, actualment han d'afrontar la "doble velocitat social" d'arribar a la població més analògica i, alhora, a la població nativa digital.
Per això han decidit sumar-se a la xarxa social TikTok, que actualment és la més popular entre el públic adolescent -especialment en la franja de 16 i 24 anys-, tot i que també està arribant als joves d'entre 25 i 31 anys. Amb aquest perfil, els Mossos volen promoure un contingut sobre temes com el mateix cos policial, mesures de precaució davant la pandèmia de la Covid-19, la violència masclista, ciberestafes o el bullying, entre d'altres.
A més, el llançament del perfil a TikTok coincideix amb la nova campanya de promoció d'accés al cos, en la qual es convocaran 435 places en un procés selectiu que durarà fins al 2021.