La nova sèrie de Resident Evil (que es pot traduir com "el mal que resideix") ha arribat a Netflix aquest dijous i la companyia audiovisual ha tingut una gran idea per promocionar-la: ha instal·lat un cartell publicitari al mig de Nova York (Estats Units) amb uns efectes visuals increïbles. El cartell publicitari sembla ben bé una mena de gàbia que reté una criatura malvada, que finalment aconsegueix escapar i avançar per la ciutat. Però no patiu, tot és mentida. No hi ha cap virus zombi que s'estigui propagant per Nova York. El que sí que hi ha és "una meravella del màrqueting", d'acord amb molts usuaris de les xarxes socials. La mateixa plataforma audiovisual ha compartit un vídeo on es veu a la perfecció el cartell publicitari.
Resident Evil bursts onto Netflix in 12 hours! Just like this Licker burst out of a NYC billboard! pic.twitter.com/z4SvlJk0Pv
— Netflix (@netflix) July 13, 2022
La nova sèrie de Resident Evil a Netflix narra la història de Jade Wesker, una noia que ha jurat acabar amb els responsables d'un virus zombi que va desfermar una apocalipsi global. Els vuit capítols estan disponibles amb els subtítols en català. Per qui no ho sàpiga, aquest nou producte audiovisual forma part de la saga de productes de l'univers Resident Evil. Es tracta d'un univers que va debutar l'any 1996 amb un videojoc de terror i supervivència, però actualment ja compta amb tota mena de pel·lícules, sèries, còmics, marxandatge... Sense cap mena de dubta, una de les franquícies més famoses de tots els temps.