El SX3, el canal infantil de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), ha tancat el mes de setembre com a líder absolut entre les cadenes infantils. Així ho ha informat la CCMA aquest diumenge, després que el nou canal del Super3 hagi assolit la millor quota, amb un 10,9%. Aquesta és la primera vegada des de l'any 2012, quan es van unir el Super3 i 33, que la cadena és líder d'audiència en el target d'infants, aconseguint ser la més vista en 16 dies del mes.

D'entre els programes del SX3, aquest setembre han destacat Els Dalton, amb 262.000 espectadors que hi han connectat, One piece, amb 260.000 persones, i La casa d'Anubis, amb una audiència acumulada de 254.000 espectadors. Pel que fa al consum de vídeo a la carta, dos programes del SX3 s'han col·locat entre els més vistos en nombre de reproduccions a tot TV3. Es tracten del Titó, amb 293.800 reproduccions, i One piece, amb 258.500, que s'han situat com el quart i el cinquè més vist, respectivament.

Laia Servera, encarregada de renovar el Super3 i directora de la nova proposta infantil de la CCMA, ha celebrat aquests resultats: "Històric! Per primera vegada des de la creació del Super3 com a tal, fa més de 10 anys, el SX3 líder de les cadenes infantils. Boníssima manera de celebrar el primer aniversari del nou SX3", ha compartit a les xarxes socials.