El SX3, el canal infantil de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), ha tancat el mes de setembre com a líder absolut entre les cadenes infantils. Així ho ha informat la CCMA aquest diumenge, després que el nou canal del Super3 hagi assolit la millor quota, amb un 10,9%. Aquesta és la primera vegada des de l'any 2012, quan es van unir el Super3 i 33, que la cadena és líder d'audiència en el target d'infants, aconseguint ser la més vista en 16 dies del mes.
El #SX3, canal infantil líder!
— SX3 (@SomSX3) October 1, 2023
Just un any després de l’estrena del nou #SX3, el canal infantil de la @CCMA_cat tanca el mes de setembre com a líder absolut entre les cadenes infantils.
D'entre els programes del SX3, aquest setembre han destacat Els Dalton, amb 262.000 espectadors que hi han connectat, One piece, amb 260.000 persones, i La casa d'Anubis, amb una audiència acumulada de 254.000 espectadors. Pel que fa al consum de vídeo a la carta, dos programes del SX3 s'han col·locat entre els més vistos en nombre de reproduccions a tot TV3. Es tracten del Titó, amb 293.800 reproduccions, i One piece, amb 258.500, que s'han situat com el quart i el cinquè més vist, respectivament.
Laia Servera, encarregada de renovar el Super3 i directora de la nova proposta infantil de la CCMA, ha celebrat aquests resultats: "Històric! Per primera vegada des de la creació del Super3 com a tal, fa més de 10 anys, el SX3 líder de les cadenes infantils. Boníssima manera de celebrar el primer aniversari del nou SX3", ha compartit a les xarxes socials.
🔴 Històric ! 🔴 Per 1a vegada des de la creació del Super3 com a tal, fa més de 10 anys, el Sx3 líder de les cadenes infantils. Boníssima manera de celebrar el primer aniversari del nou Sx3😍 GRÀCIES!! https://t.co/q4hplvFOVH
— Laia Servera (@LaiaSz) October 1, 2023