La Marató de TV3 d'aquest any serà excepcional. Per primer cop en la seva llarga trajectòria se centrarà en una malaltia que ha afectat a tota la societat mundial al llarg d'aquest últim any, la covid. És per això que davant d'aquesta excepcionalitat, la televisió pública de Catalunya també ha confeccionat un espot per a l'ocasió. Concretament, TV3 ha demanat la col·laboració de fins a 24 artistes i formacions per interpretar la cançó principal. Aquests músics són d'estils i gèneres molt diferents i també tenen experiències molt diferents dins del món musical.
Aquest esport, presentat aquest dilluns, forma part de la campanya "Aquesta Marató toca a tothom", i té la intenció d'anar "més enllà" i convertir-se en un himne "interpretat conjuntament per una representació dels millors cantants i grups del panorama musical català, que posen veu a tota la ciutadania", segons afirma Àlex Marquina, cap de l'àrea de Promoció i Estratègia de Marca de la CCMA.
A la cançó hi ha participat Miki Núñez, Suu, Elena Gadel, Lildami, Gemma Humet, Antonio Orozco, Nina, Dyango, Marina Prades, Eduard Costa, Joan Garrido, Sicus Carbonell, Ferran Massaguer, Joan Rovira, Ju, Aiala, David Busquets, Sara Terraza, Buhos, Las Migas, Doctor Prats, La Follie, Maruja Limón i Els Catarres.