El clàssic torna Parfois i aquesta vegada diu present en unes ballarines clàssiques que a més d'atemporals, van amb tots els estils. Dissenyades sota un estil còmode i elegant, són unes sabatilles fetes en color crema que combinen amb tots els colors i peces que se t'ocorrin, sent ideals per utilitzar durant tot l'any i per molts anys.
No importa on les portis, aquestes sabatilles de Parfois sempre són un encert
Aquestes són les ballarines soft de Parfois que han estat dissenyades amb una plantilla còmoda que s'emmotlla a la forma del teu peu per brindar-te les millors trepitjades. A més, compten amb una sola reforçada que esmorteeix l'impacte i augmenta la sensació de confort, perquè les utilitzis diàriament amb comoditat.
Tenen un disseny discret, delicat i acabat llis, amb un toc brillant que els agrega més elegància, així que pots combinar-les amb els teus looks d'oficina, pantalons de vestir i peces delicades. Amb acabat en punta arrodonida i una obertura que deixa descoberta l'empenya, són dels més còmodes per a les temporades que entren.
Ballarines de Parfois
Són unes ballarines de Parfois amb molta estructura i costures que mantenen cada part al seu lloc, per emmotllar-se amb comoditat a la forma del teu peu. Alhora, els seus materials són flexibles perquè trepitgis amb seguretat.
Els seus materials, per la seva part, són sinònim de garantia, perquè combinen polièster i poliuretà, que a més d'ajudar que la forma es mantingui, són resistents i duradors perquè puguis treure-li el màxim profit.
La sola, per la seva part, està confeccionada en cautxú per a més resistència al frec i també millor agafament al pis.
Segurament t'estàs preguntant per les talles disponibles, fins al moment el color crema es troba disponible des de la talla 36 fins a la 41. També pots trobar-les en blau clar i blau marí, però no podem assegurar-te la disponibilitat de talles de totes, ni tampoc fins quan duraran les de color crema.