La popularitat de Wallapop al territori espanyol ha sorgit a causa de la seva gran capacitat d'oferta i transaccions satisfactòries, tanmateix, poden ocórrer excepcions.

Pot ser que hagis buscat un producte de segona mà que et va agradar, però I si no em convenç el que ha arribat? No perdràs els teus diners, i t'ensenyarem a generar reclams.

Com exercir el meu reclam?

El procés és molt més senzill del que creus. Una persona qualsevol, que no hagi sentit que s'ha complert l'ofert, pot comunicar-se amb Wallapop a través de les seves xarxes socials o el correu electrònic del qual està disponible a la plataforma.

Wallapop

Pot ser que el problema o inconvenient sorgeixi siguis comprador o venedor, en el cas que alguna cosa no vagi com l'esperes, recorre a l'opció "Contactar ara" per explicar el problema, i serà la plataforma l'encarregada de generar la teva venda.

Raons en què Wallapop intervé

El sector de la tecnologia de segona mà va moure a Espanya més de 184 milions d'euros el 2021. És normal que de tant en tant, sorgeixin alguns problemes en transaccions.

Si la compra ha donat tot "ok", els diners de la teva venda seran alliberats després de 3 dies de rebre'l.

Pot ser que executis una venda o compra, però si es genera l'"ok" i el comprador no recull el paquet després de 15 dies en Correus o 10 en Seur, el producte es tornarà a qui l'ha enviat.

Wallapop gran

Sobre què puc reclamar a Wallapop?

Tot té les seves limitacions, d'entrada, et direm que els motius pels quals pots interposar un reclam són:

  • Un producte deia que funcionava, però no és així.
  • El producte no compleix el descrit pel venedor.
  • No hi ha una resposta seriosa davant de problemes per part del venedor.

En cas que no estiguis conforme, sota el botó “Tot Ok” hi ha una opció d'explicar la teva queixa. En cas de procedir, es generarà una devolució de diners o del producte. Si el comprador-venedor no està conforme, Wallapop decidirà a 72 hores qui té la raó. Amb aquest coneixement, les vendes seran més segures.