Fa dos anys en el programa de ràdio de David Broncano anomenat 'La Vida Moderna' el còmic Ignatius Farray va començar a introduir-nos publicitat subliminar sobre una beguda que en el dia d'avui està més de moda que mai. Aquesta beguda és la kombucha i des del programa d'humor se'ns venia com una campanya de màrqueting encoberta pel còmic canari sense haver passat per la direcció de la cadena SER. Passés o no passés pels estaments adequats, cal dir a favor d'Ignatius que va encertar amb aquesta beguda i ja és part dels nostres supermercats.
La reina Letícia és una de les fans més importants d'aquesta beguda i fa que se l'emportin a qualsevol part del món quan li toca fer algun viatge amb la monarquia. Madonna, Halle Berry o Reese Whiterspoon són diverses de les famoses que s'han deixat veure amb la beguda de moda.
Per descomptat, l'auge d'aquesta beguda no anava a passar desapercebudes per als grans establiments i a Alcampo ja podem tenir la beguda que més li agrada a la reina Letícia per 5,35 euros a la botiga física o en la pàgina web.
Una beguda que ajuda a envellir millor
La Kombucha està enamorant tots pel seu sabor, però sobretot pel gran nombre de beneficis que té per a la nostra salut. De fet, és considerada la beguda yogi per excel·lència.
Els seus ingredients són ecològics i de primera qualitat i es ven en vidre per mantenir totes les seves propietats al màxim rendiment. Aquesta beguda no té sucres afegits i malgrat venir gairebé un litre per ampolla, amb prou feines posseeix calorias, arribant a menys de 30 kcal per ampolla.
Aquesta beguda és considerada per molts l'elixir de la vida per aquestes qualitats tan excepcionals que té i és per això que és una de les begudes antiedat més comprades. Alcampo vol que sigui part del nostre dia a dia i és per això que l'ha posat molt fàcil perquè hi puguem accedir a qualsevol ciutat d'Espanya.