La quantitat d'opcions que proposa al seu catàleg és un dels secrets de l'èxit d'Aldi destaca. Gràcies a això, la distribuïdora alemanya s'ha convertit en una de les cadenes de supermercats més reeixides a Europa i a Espanya. Són moltes les persones que tenen a Aldi u dels centres de referència a l'hora d'anar a fer la compra.

A més, els responsables d'Aldi han sabut com mantenir fidels als seus clients. Ha trobat una fórmula infal·lible per tenir els consumidors atents als seus llançaments. Aquesta consisteix a oferir nous productes i augmentar les propostes cada setmana amb noves adquisicions per al seu catàleg. Novetats que surten a la venda un dia concret i que en ocasions no es reposen quan s'acaben. El primer que arriba se l'emporta. I és molt possible que, si no hem estat atents/as a aquestes novetats, ens quedem sense ella.

Aldi no deixa d'innovar al seu catàleg

De fet, moltes persones aprofiten cada vegada que passen per davant d'un Aldi per fer un cop d'ull a les prestatgeries a la recerca d'alguna d'aquestes novetats. Mai no se sap el que es pot trobar a les seves prestatgeries.

Per exemple, des d'aquesta setmana es pot comprar a Aldi un dels dònuts de xocolata més sans del mercat. De fet, els fabrica la marca MR. Sano. I es tracta de, com defineix el fabricant, una "Eco berlina de xocolata".

Eco berlina de xocolata de Mr Sano / Aldi

L'eco berlina de xocolata d'Aldi és un berenar molt sa

Això és perquè aquest producte banyat en xocolata a la venda a Aldi no conté gluten, la qual cosa el fa apte per a celíacs. Tampoc no conté llet, amb la qual cosa és perfecte per a intolerants a la lactosa. I per si això no fos poc, tampoc no conté sucres afegits.

Una eco berlina de xocolata que ve en envasos d'una unitat de 50 grams, la qual conté 139 quilocalories. I el preu de cada unitat és d'1,19 euros. Un berenar perfecte per a tothom i, sobretot, per als qui estan en plena operació biquini.