Jennifer López és una fanàtica de la moda. A l'artista del Bronx li encanta lluir l'últim en tendències, encara que sense renunciar al seu propi estil. Li encanta portar les últimes tendències. I ho fa tant per a esdeveniments públics en llocs de luxe com per als encàrrecs del dia a dia. I encara que de vegades sembli que porta combinacions a l'atzar, tot ha estat acuradament escollit.
A més, la diva del Bronx és també un referent del món. D'una banda, JLo és una de les 'celebrities' fetitxe de dissenyadors internacionals de tot el món. Per un altre, té la seva pròpia marca de moda. La nord-americana compta amb una firma en la qual comercialitza els seus propis dissenys.
Jennifer López aposta pels pijames clàssics
A la seva col·lecció, Jennifer López proposa peces molt elegants, sofisticades i glamuroses. Però no es queda allà. També disposa estils més informals. I no només per sortir al carrer.
També té dissenys com els que en algunes ocasions ha mostrat en publicacions en les quals apareix al seu domicili. Combinacions que consisteixen en pijames clàssics de pantalons i camisa elegants alhora que senzills, ideals per a les estacions més fredes.
Pijama a la venda a Aldi
Aldi té una col·lecció de pijames clàssics
Un estil que ha pres la marca Qeentex per llançar una nova línia de pijames que comercialitza en els centres comercials d'Aldi. Existeixen fins a quatre dissenys diferents. I tots ells estan a un preu de només 11,99 euros.
Pijama a la venda a Aldi
Aquests pijames a la venda a Aldi són fabricats amb cotó orgànic, amb el que a més de còmodes es cuiden del medi ambient. Els pots adquirir en talles que van de la S a la L. I com dèiem, els trobaràs a les prestatgeries d'Aldi en quatre colors. A saber: blau, blanc estampat floral, cru estampat floral, i blanc i rosa ratlles