Parlar de companyies grans i omplertes d'èxit és sens dubte parlar de grans empreses com és el cas d'Apple. Companyia que s'ha posicionat sòlidament al mercat i que gràcies als seus productes estrelles com el iPhone i el iPad, ha aconseguit escalar a la |borsa sense que ningú pugui aturar-la.

Ara bé, Apple també ha experimentat moments difícils des de la seva fundació i un dels motius principals és que en ser una empresa que s'enfoca en la tecnologia, està sotmesa a la constant evolució, ja que en aquest món, cap segment o producte no és etern.

És per això que l'empresa es troba en la recerca constant de diversitat per assolir nous objectius i mantenir-se a llarg termini. Dins d'aquesta nova recerca es troba la necessitat de fer incursions en el món dels vehicles elèctrics, així com també l'interès de la creació de contingut.

La intenció de l'empresa és mantenir-se en creixement respecte a la borsa i per a això Apple té al cap fer dos llançaments importants que poden acabar generant-li un munt de beneficis en els anys venidors.

Apple continua innovant

Dos llançaments d'altura

Un d'aquests llançaments fa referència a la publicitat i és que segons alguns analistes, Apple pot aconseguir un èxit rotund en aquest món. Apple podria valer-se dels anuncis que apareixen en l'App Store per incrementar els seus ingressos per publicitat arribant fins a 20.000 milions de dòlars. Per la qual cosa des de ja s'avaluen les diferents maneres de donar-li la volta al sistema actual de publicitat amb què compten.

Així mateix, Apple podria estar treballant en un altre factor que pot acabar augmentant el volum de vendes de la companyia. I en aquest cas es tracta de la relació comercial que existeix entre Google i la companyia.

Doncs per si no ho sabies, Google paga una quantitat bastant elevada de diners a Apple per ser el motor de cerca principal dels seus usuaris. S'estima que aquests pagaments superen els 10.000 milions de dòlars.

Donat els bons resultats que això ha generat per a Google, es estima que aquest pagament augmenti fins als 15.000 milions, el que suposaria gairebé el 10% dels guanys totals de la companyia.

Tanmateix, res no està escrit encara i són moltes les consideracions que ha de prendre Google abans de continuar amb l'esmentada aliança.