Si els teus dies de vacances ja s'han acabat i has de tornar al treball, pots fer-ho desanimada o fer-ho amb bona actitud i segur que si et compres aquesta bossa de Parfois faràs una entrada espectacular a l'oficina girant les mirades de totes les teves companyes.
![Estampat en blanc i negre Estampat en blanc i negre](/uploads/s1/48/73/99/08/estampado-en-blanco-y-negro_2_302x302.jpeg)
Shopper XL
La bossa tipus shopper que avui ens apropa Parfois és ideal per portar en el teu dia a dia ja que és molt ampli i et cabrà tot el que necessitis. Amb un espai XL i butxaca interior per no perdre res en el fons de la bossa com puguin ser claus o les ulleres de sol, aquesta bossa serà el teu millor complement per a aquesta tardor.
![Bossa de gran capacitat Bossa de gran capacitat](/uploads/s1/48/73/99/29/bolso-de-gran-capacidad_2_302x302.jpeg)
Preu
Com sempre la cadena portuguesa Parfois, té infinitat de complements per fer-nos la vida millor i a un preu immillorable. Aquesta bossa shopper confeccionada en polièster i estampat en blanc i negre imitant l'animal print està de tendència últimament, amb un interior en color granat, les nanses són en color blau i granat com el seu interior amb detall a les nanses de nuat macramé en to ocre. El seu preu és de 35,99 euros