La nova col·lecció de maquillatge que ha arribat a Mercadona promet convertir-se en l'èxit de la tardor, especialment pel seu pintallavis a un preu imbatible de 4,50 euros. Aquesta nova línia porta per nom Amberleaf, la qual ha causat sensació entre les clientes, que ja han format llargues cues per adquirir aquesta nova línia del supermercat de Juan Roig que ha ocasionat molt bones impressions a totes les seves botigues. Mercadona continua apostant per la seva línia de cosmètics i per això no podem passar per alt aquesta línia, així que parlarem més d'ella.

Aquesta col·lecció de maquillatge no ha de ser passada per alt

Tot resplendeix en aquesta col·lecció, però un dels productes més destacats d'aquesta col·lecció és el pintallavis, o bàlsam de llavi especial, el qual s'ha convertit en el favorit dels qui busquen uns llavis perfectes sense necessitat de gastar-ne massa. Amb una textura suau i cremosa, aquest llapis llisca fàcilment sobre els llavis, proporcionant un acabat mat elegant i durador. El millor és que, malgrat el seu preu econòmic, no es compromet la seva qualitat. Els tons disponibles són gairebé infinits, ja que reacciona amb el pH de la pell i d'aquesta forma crea un to rosa únic per a cada persona.

Maquillatge de Mercadona
Maquillatge de Mercadona

El bàlsam labial també és ideal per augmentar la hidratació dels nostres llavis sense necessitat de gastar massa en un altre tipus de productes, el que el fa ser veritablement top. Un altre aspecte digne a tenir en compte és la seva excel·lent relació qualitat-preu. Els productes d'aquesta gamma no només ofereixen un resultat professional, sinó que també són de llarga durada, la qual cosa els converteix en una inversió intel·ligent per als qui desitgen lluir impecables durant tot el dia. A més, la mida compacta d'aquests llapis els fa ideals per portar a la bossa i retocar-se en qualsevol moment, sent pràctics i funcionals per al dia a dia.

Mercadona ha aconseguit, una vegada més, sorprendre els seus clients amb una col·lecció que combina tendència, accessibilitat i qualitat, raó per la qual no s'ha de deixar d'aconseguir aquesta nova línia de cosmètics de Mercadona amb el seu bàlsam labial com a principal protagonista.