Si ets un expert en moda o t'agrada segur que coneixes bé Jacquemus. Ha estat una de les firmes que ha revolucionat la indústria de la moda en l'última dècada. El seu director creatiu, Simon Porte Jacquemus (Salon-de-Provence, 1990), ha aconseguit connectar amb la generació Z i influencers. Totes elles ja han patrocinat les seves peces a les xarxes socials i han aconseguit que s'esgotin per moments. Són peces molt còmodes amb detalls suggeridors.

El primer gran èxit de la firma va ser la bossa 'Le Petitó', un complement que va tenir la seva versió mini i es va convertir en una joia per l'impacte que va tenir en la societat. Entre les seves peces virals també trobem el càrdigan cortineta, una de les peces més desitjades i buscades de 2021.

cárdigan jacquemus

Cárdigan Jacquemus

Kendall Jenner va quedar enamorada d'aquesta peça i es va oferir per patrocinar-la. És una peça per a dones arriscades, ja que deixa molt poc la imaginació. Un top de màniga curta que deixava al descobert gran part del seu pit i es nua amb un fermall amb el nom de la marca en platejat o daurat. També l'hi vam poder veure a Chiara Ferragni o a Bella Hadid.

Bershka versiona a preu 'low cost' el càrdigan de Jacquemus

Aquesta jaqueta es va dissenyar en teixit efecte pèl i estava disponible en diferents tonalitats, com a negre, rosa o verd, per 230 euros. L'èxit va ser de tal magnitud que la marca el va treure la pròxima temporada de màniga llarga, també per a l'hivern. 310 euros.

Sabem que són preus elevats a l'abast de poques butxaques, per aquesta raó tenim la solució. Bershka ha tret la versió 'low cost' i no té res a envejar. Més prudent, però igual de bonica, o fins i tot més. Una peça molt més elegant, amb la mateixa essència i baratíssima. Disponible en màniga llarga i en diversos colors per tan sols 19,99 euros.

cárdigan bershka

Cárdigan Bershka