Amb un preu absolutament increïble Decathlon ha llançat al mercat una samarreta per a dona que té la capacitat de reduir la suor al màxim, perquè és transpirable, amb la qual cosa es converteix en una peça d'ús obligatori per als mesos d'estiu vinents o per exercitar-se. La Samarreta Running Dry Manga Corta Transpirable és part d'aquestes peces bàsiques que tot armari ha de tenir, perquè constitueix el complement perfecte en el look per fer esport o només per passejar durant una tarda d'estiu.

La nova peça ofereix la millor gestió de la suor i comoditat en els moviments durant les sortides de running, caminades, senderisme i en general qualsevol activitat física. Còmoda i transpirable, aquesta samarreta és l'aliada perfecta per a l'estiu. Està disponible en talles grans des de la 3XL fins a la 5XL, en color rosa per 4,99 euros, un preu de regal. La Samarreta Running Dry Manga Corta per a dona forma part d'aquests bàsics perfectes tant per a l'esport com per al dia a dia. S'ajusta perfectament al cos i manté la forma, per la qual cosa no necessita planxament. Està disponible en colors blanc, rosa, blau i negre per 4,99 euros. És una peça molt còmoda que ofereix una gran llibertat de moviment sumat a la suavitat i el confort. Es tracta d'una samarreta molt versàtil perfecta per a tota mena d'activitats esportives i a l'aire lliure, que impliquin una mica de sudoració.

Samarreta Dry Manga
Samarreta Dry Manga

Decathlon com a marca manté com a enfocament la intenció que tots els assessors de venda a totes les seves botigues practiquin esport, ja que per a la firma és importantíssim que existeixi una empatia amb el comprador. La marca francesa compta amb productes per a més de 120 disciplines esportives. Després de l'esclat de la pandèmia, la companyia va reforçar el seu posicionament en les categories que més van créixer per la pràctica de l'esport a casa, inclòs el ioga. Recentment la companyia francesa de moda va llançar Starever, una nova marca especialitzada en peces per a dansa. Les peces d'aquesta nova col·lecció estaran fabricades amb materials d'origen natural, com a cotó ecològic sota la voluntat de reduir l'impacte ambiental treballant en tecnologies innovadores i utilitzant materials sostenibles.

Amb el llançament de la nova marca, que està dirigida a nens a partir de tres anys i ballarins professionals, Decathlon posarà el focus en quatre categories dins de la mateixa disciplina: dansa clàssica, dansa contemporània, pole balli i dansa urbana, just en aquesta última categoria, l'empresa va llançar la seva primera col·lecció de roba unisex.

Decathlon és present a setanta països a través de 1.747 punts de venda i, a França, el seu mercat local, opera a través de 324 establiments. En paral·lel, el grup compta amb una petita oferta de marques de tercers, encara que la seva oferta de firmes pròpies sumeixi al voltant del 80% de la seva facturació total. L'any 2021 l'empresa va recuperar xifres prepandèmia i va registrar vendes per 13.800 milions d'euros, la qual cosa va suposar una alça de l'11,2% davant l'exercici 2019. El seu benefici es va situar en 913 milions d'euros, registrant un increment interanual del 66% i una alça del 64,8% davant l'any prepandèmia.