Lidl ho ha tornat a fer: ha llançat al mercat un vi que no només està causant sensació entre els consumidors habituals, sinó que ha aconseguit colar-se en les recomanacions d'experts i sommeliers. Es tracta de Volaverunt, un vi negre de la DO Pagament d'Aylés, una de les denominacions més exclusives d'Espanya. Amb un preu competitiu de 23,99 euros, aquest vi ha demostrat que la qualitat no sempre ha de ser prohibitiva.

Un vi que parla per si sol

El Volaverunt és elaborat pels prestigiosos Cellers Abrera, que han sabut combinar a la perfecció quatre varietats de raïm: Garnatxa, Ull de Llebre, Merlot i Cabernet Sauvignon. Aquesta barreja no només atorga complexitat al vi, sinó que permet que cada xarrup sigui una experiència diferent. El resultat és un vi negre fresc, però potent, elegant però amb caràcter, que pot acompanyar des d'una taula de formatges curats fins a una sucosa carn vermella. El que realment sorprèn és com, per menys de 24 euros, aquest vi aconsegueix equilibrar acidesa, cos i un final persistent que deixa ganes de més. "No és només un vi per als entesos, sinó per a qualsevol que vulgui gaudir d'un bon vi negre sense haver de gastar una fortuna", comenta un crític gastronòmic en xarxes socials.

Vinos de Lidl
Vins de Lidl

Pagament d'Aylés: una denominació de prestigi

Parlar de la DO Pagament d'Aylés és parlar d'una de les poques denominacions d'origen protegides a Espanya dedicades exclusivament a un pagament vitícola concret. Això significa que el vi no només compleix els estàndards més alts de qualitat, sinó que la seva producció és limitada a una àrea molt específica, on la terra i el clima juguen un paper determinant. Volaverunt no és un vi més a les lleixes de Lidl; és una aposta ferma per democratitzar l'accés a vins d'alta gamma. El seu nom, Volaverunt, fa referència al famós gravat de Francisco de Goya, una elecció que sembla tancar un missatge: aquest vi no és una simple beguda, és una declaració d'intencions.

L'oferta que ningú no vol deixar passar

Amb un preu original de 25,96 euros, la seva rebaixa a 23,99 euros no ha passat desapercebuda a Lidl. Les xarxes cremen amb comentaris d'usuaris que ja ho han provat: "Increïble relació qualitat-preu!, "Un imprescindible per a sopars especials", són només alguns exemples de les reaccions que ha generat. Lidl ha encertat amb aquest llançament, i tot apunta que Volaverunt no serà només una moda passatgera, sinó un habitual a les taules dels amants del bon vi. La moral? No sempre cal gastar una fortuna per gaudir d'una experiència vinícola d'altura. Volaverunt ja està en boca de tots, i no és casualitat.