L'avenç de la tecnologia és imparable i amb ella el món creix a passos lleugers. Una cosa que es veu reflectida, no només en el dia a dia o la vida real, sinó també en la realitat virtual. Una realitat que cada vegada és més palpable i que ara comença a involucrar marques que fa uns anys ni ens imaginàvem.
Algú podria pensar que H&M tindria una cosa per veure amb els famosos TNFs? Nosaltres no! Però ha passat. I si tu ets de les persones que està submergida i coneix tot el tema, aquesta innovació de la marca sens dubte captarà la teva atenció.
Per no perdre mai l'estil
Lluir bé en el dia a dia és el propòsit de molts, però t'imagines que els teus personatges virtuals puguin comptar amb la mateixa roba que utilitzes diàriament? Doncs hem de dir-te que H&M porta a Espanya la roba virtual. La nova tendència del metavers ja és aquí.
La marca ha fet oficial el llançament de la seva primera col·lecció de roba per a videojocs i que està donant la volta al món. Aquesta et permet adaptar la roba que sempre t'ha agradat i amb un toc futurista als teus avatars virtuals.
Es tracta d'una línia que ha estat treballada a través d'experts en aquest tipus de plataformes i que fins i tot compta amb la col·laboració de personalitats que formen part de la posada en escena, com ho fa en aquesta oportunitat Maisie Williams.
Accés limitat
Si bé és un començament, has de saber que no tots tenen accés a la compra d'aquesta col·lecció de H&M. La marca ha implementat una estratègia a través de la qual els interessats tindran la possibilitat de concursar i guanyar l'oportunitat d'aconseguir una peça virtual.
Les opcions són molt variades, perquè pots trobar tota mena de peces com a abrics, gorres i peces que s'adapten a les tendències actuals. Amb colors cridaners, molta brillantor i aquest efecte virtual i futurista que caracteritza a aquest tipus de realitats.
Segons les previsions dels experts, és només qüestió de temps perquè totes les marques comencin a implementar aquest tipus de línies a les seves col·leccions tal com ha fet H&M.