Ja va arribar l'estiu! I amb ell la moda més divertida, fresca i innovadora de l'any. Durant la temporada estival, les diverses marques llancen col·leccions amb l'esperança de crear una nova tendència que serà seguida per milers de persones i encara que generalment aquest tipus de tendències són creades per firmes de 'Haute Couture', el cert és que Primark ha sorprès tots amb una col·lecció de banyadors i biquinis bufoníssims que han captivat a la majoria de les influenceres i models en xarxes socials.

Aquesta nova 'campanya de bany 2022' està inspirada en la beguda més refrescant per a l'estiu: la llimonada. Amb un look molt 'Dolce & Gabbana', Primark ha apostat per un divertit estampat de llimones per protagonitzar els seus nous models de roba de platja, transportant-nos directament a les Costes d'Amalfi, Itàlia, amb aquesta proposta retrodistingida.

La famosa cadena 'low cost" ha fet de les llimones l'objecte de desig per a aquesta temporada, ja que ha creat una àmplia col·lecció que no només inclou una línia de banyadors i biquinis, sinó que també contempla vestits, faldilles, tops i fins i tot roba masculina. No hi ha dubte que aquest llançament ha estat un veritable èxit a Primark, i això que va sortir a la venda aquest dilluns! Però és clar que les influenceres i algunes celebritats van poder tenir accés a aquesta col·lecció abans del seu llançament oficial, per la qual cosa han ajudat a augmentar el 'hype' amb aquestes peces des de fa alguns dies. I és que no és secret per a ningú que les xarxes socials i els looks informals del 'street style' s'han convertit en una eina estadística per conèixer si una tendència triomfarà o no en els propers dies, i veient la brutal receptivitat i acollida que ha tingut aquesta nova campanya cítrica de Primark, podem dir que estem davant una de les tendències més virals de l'any.

A més de la seva temàtica inspirada en la costa italiana, la millor d'aquestes peces és el seu preu, ja que els seus biquinis i banyadors costen entre 6 i 8 euros una autèntica passada! De fet, el banyador és bastant versàtil, ja que pots utilitzar-lo com si fos un bodi en combinar-lo amb shorts, faldilles, kaftanes o amb el pareo per anar de la platja al xiringuito sense perdre l'estil. Amb aquest mateix estampat, Primark va llançar dues penyores que s'estan esgotant ràpidament tant al web com a les tendes físiques. Es tracta d'un vestit llarg esglaonat i un conjunt de top i faldilla amb detalls en 'cut out'. El vestit costa 22 euros i el conjunt sortiria per 24 euros (11 euros el top i 13 euros la falda).

Lamentablement, no tot és perfecte en aquesta enginyosa campanya de Primark. L'estampat de llimones s'ha viralitzat tant que tothom vol portar-ho! Així que, hauràs d'amoïnar-te si no vols quedar-te sense la teva peça favorita d'aquesta col·lecció, ja que és segur que en molt pocs dies s'esgotin o quedin molt poques talles.