La línia Atelier de Zara llançada el desembre passat va destacar gràcies a la seva proposta per portar de tornada peces amb un estil sofisticat i artístic. El seu objectiu és convertir-se en l'opció imprescindible que cada dona ha de tenir en compte al moment de lluir abillaments espectaculars.

En aquesta ocasió els abrics han estat triats com la peça sobre la qual gravita tota la línia de disseny, nomenada la primera col·lecció com 01_The Coat sent la carta de presentació de Marta Ortega en el seu nou càrrec al capdavant d'Inditex.

Malgrat que la firma gallega ha estat àmpliament reconeguda per elaborar amb mestria roba dotada d'un gran estil a preus realment accessibles per a un gran públic, la nova tendència de la marca s'orienta al disseny de peces de luxe.

Aquest abric de Zara és tot el que està bé

Això queda patent en la línia d'abrics de luxe que ha captivat gratament a una gran part del públic amb dissenys d'alta costura i preus que se situen una mica lluny de la qual cosa usualment ens té acostumats aquesta franquícia.

Olivia Palermo amb l'abric de Zara

Diverses creadores de tendència com Naty Abascal i Olivia Palermo ja han lluït abrics amb aires orientals en diversos tons i colors.

La primera d'elles ha decidit col·locar un punt de cromatisme al seu característic look negre amb un abric finament elaborat amb brodats d'estil floral en colors rosa i blaus tenint al vellut com a protagonista.

Naty Abascal amb l'abric de Zara

Mentre que per la seva part Naty Abascal ha optat per incloure més color al seu outfit combina accessoris com una pashmina d'un bonic color fúcsia amb un parell de botes negres que creguin un contrast bastant únic i cridaner, en conjunt amb un abric Zara el qual té un preu que potser surti de l'habitual a un cost de 399 euros.

D'altra banda, també pot observar la model d'alta costura ibèrica vestint un abric fabricat en Jacquard un tant llarg i amb motius florals a un preu de 299 euros, el qual ha estat també el favorit de moltes d'assídues a la marca Inditex, les quals ja han comprat totes les existències en talla M i L-XL.

Pel que sembla, l'estratègia d'aquesta marca d'introduir-se de manera gradual al mercat de disseny de luxe ha estat tot un èxit.