Si Mercadona ha arribat a dalt de tot al sector de les cadenes de supermercats i, sobretot, s'ha mantingut, no és precisament per casualitat. I és que la cadena espanyola domina el mercat espanyol a pler entre altres coses perquè sap molt bé quins són les batalles que poden guanyar i quins no.
En aquest sentit, com bé saben els que van de forma regular a les seves tendes, a Mercadona no venen ni roba, ni petits electrodomèstics ni productes de bricolatge com a si que venen en altres cadenes com és el cas de Lidl, Carrefour o Aldi, entre moltes d'altres.
No són guerres en les quals Mercadona es vulgui posar, entre altres coses perquè tampoc no ho necessita. D'altra banda, un altre dels motius de l'èxit de la cadena espanyola és que sap molt bé identificar quins productes són els que han de promocionar en cada moment.
Mercadona ja ven la sangria, una de les begudes més populars a Espanya a l'estiu
És per això que, malgrat que encara falten mesos perquè arribi l'estiu, a Mercadona ja estan promocionant la sangria. Això sí, com passa en molts altres casos, la cadena no té sangria pròpia, sinó que opta per vendre marques externes.
Saben els valencians que en segons quins productes sí que són molts els espanyols que prefereixen continuar apostant per marques clàssiques. És per això que, entre altres opcions, es pot trobar a Mercadona l'ampolla de 1.5 litres de Sangría Don Simón, en aquest cas per 2,10 euros, o la Sangría Casón Histórico, en aquest cas per 1,50 euros l'ampolla de 1.5 litres.
La Sangría Don Simón que venen a Mercadona - Mercadona
Una sangria l'origen de la qual es remunta al 1.800 i que sembla ser que va néixer de la creació dels camperols d'Espanya i Portugal, que la preparaven amb els productes de la terra que tenien en aquell moment a la seva disposició, entre ells va venir, pomes, préssecs i cítrics.