La comarca catalana de l'Alt Empordà té una cosa única que enamora a tot aquell que la visita. Platges, cales amagades, pobles per viatjar al passat, muntanyes, rutes... Molt per veure i ara a més amb alguns allotjaments amb spa que faran que també tinguem les nostres estones per relaxar-nos en les nostres vacances. Els hem descobert a Booking, i els volem compartir.
L'Alt Empordà per a qualsevol època de l'any
El primer d'ells és l'hotel de quatre estrelles Mas Falgarona Hotel Boutique & SPA, que es troba als afores d'Avinyonet de Puigventós i ofereix piscina exterior i solàrium. Es troba a 7 km de Figueres.
Les habitacions, que presenten bigues de fusta a la vista, són espaioses i compten amb molta llum natural. Totes tenen aire condicionat i disposen de zona d'estar i TV via satèl·lit. El bany inclou articles de neteja gratuïts i assecador de cabells.
El paller de Mas Falgarona s'ha reformat recentment per convertir-lo en un spa únic. L'edifici manté el seu aspecte exterior, però el seu interior és modern i confortable. En la planta baixa, des de l'àmplia piscina amb hidrojets s'aprecien unes precioses vistes a la garriga de l'Empordà. També disposa d'una sauna finlandesa i d'espai per poder estirar-se i relaxar-se. Al pis superior de l'spa es pot gaudir d'unes vistes magnífiques del paisatge entre sales de relax i dues cabines de tractaments.
Mas Falgarona Hotel Boutique & SPA
A Booking l'hotel assoleix ja la puntuació de 9,1 i a partir de 104€ la nit ens podem allotjar dues persones, un preu ajustat tenint en compte la categoria de l'hotel que estem veient. A més, per aquest preu també tenim l'esmorzar inclòs.
Una altra opció que hem trobat en l'Alt Empordà és l'Hotel Spa Vilamont, un hotel de disseny, de gestió familiar, i que està situat en una masia catalana restaurada del segle XIX. Ofereix un spa amb una piscina coberta climatitzada, una banyera d'hidromassatge, saunes i servei de massatges.
Hotel Spa Vilamont
L'Hotel Spa Vilamont combina parets originals de pedra i sostres voltats amb un disseny modern i elegant. Totes les habitacions compten amb aire condicionat, TV de pantalla plana i un bany privat. També allotja una cafeteria i un menjador elegants. El variat esmorzar bufet inclou productes frescos casolans. També hi ha una terrassa en la planta superior. El centre de Garriguella, amb els seus bars i restaurants, està a 5 minuts a peu.
A partir de 99€ la nit ens podem allotjar en aquest hotel, que ja assoleix a Booking una nota de 8,9 pels molts serveis i la qualitat de l'hotel en general.
Dos hotels que faran de la nostra estada una cosa única, amb la capacitat de relaxar-nos en un entorn únic i amb molta força com és l'Alt Empordà.
(Aquest mitjà no es responsabilitza de canvis en les valoracions)