Una americana és una peça bàsica per a qualsevol armari, però la nova americana de Mango, en rosa fúcsia, és aquest tipus de peça que et farà diferenciar-te de la resta. Està dissenyada en 100% lli, i està disponible en talles des de la XXS fins a la XXL, també en verd poma, per 59,99 euros. La penyora té un disseny llarg i recte, amb coll pic amb solapa i màniga llarga amb punys cordats.

El rosa fúcsia és un to que ha conquerit el mercat per l'energia que transmet, convertint-se ràpidament en el favorit dels dissenyadors. Kim Kardashian, Valentina Ferragni i Olivia Palermo, són algunes de les celebritats que han apostat pel fúcsia en les seves presentacions. A més del color, cal reconèixer que les americanes s'han posicionat com les reines dels grans esdeveniments aquesta temporada per la seva comoditat i versatilitat, i aquest disseny de Mango, amb un color rejovenidor, és senzillament irresistible.

Americana de Mango

A la nova col·lecció de peces que ha tret la firma catalana veiem conjunts de dues peces, i a tot color, que t'ajudarà a crear combinar el teu armari amb els colors de la primavera o el sol de l'estiu. L'interessant d'aquesta col·lecció de Mango és que trenca amb el color tradicional i aporta vida a l'americana amb colors cridaners. Així mateix, aporta un estilisme infal·lible per a aquesta primavera que segurament resulta del més còmode i versàtil. Encara que tinguis 20 anys o 50 anys, les peces de Mango poden funcionar en un look diferent, casual i elegant alhora.

L'americana rosa fúcsia és perfecta per combinar amb faldilla, shorts, pantalons rectes o culotte, amb sandàlies de tires, botins o talons. Pots portar una brusa blanca o negra sota. Amb accessoris senzills, anelles simples o grans i cridaneres. És una peça molt versàtil, molt combinable i que sempre et quedarà bé en qualsevol ocasió, des d'una tarda amb amigues fins a un dinar de negocis. Però si vols una mica més d'informalitat, les sabatilles esportives, la samarreta bàsica amb missatge i el cabell amb unes ones naturals són la millor de les opcions per portar amb personalitat la tendència imposada per Mango en aquesta primavera.

La nova americana de Mango en 100% lli forma parteix de la Col·lecció Committed. Les peces etiquetades com Committed són productes que han estat confeccionades amb material i processos de producció sostenible, reduint així el seu impacte ambiental. L'objectiu de la firma és recolzar la implementació de pràctiques més compromeses amb el medi ambient, augmentant així, el nombre de penyores sostenibles a la seva col·lecció. La firma s'ha proposat l'objectiu d'arribar a tenir el 100% de cotó sostenible i el 50% de polièster reciclat a les seves col·leccions abans de 2025. El 2030, Mango preveu arribar a tenir el 100% de fibres cel·lulòsiques d'origen controlat. Així que la nova americana en rosa fúcsia és una inversió extraordinària per als qui aposten pel medi ambient, i volen veure's elegants, originals i atrevides.