A Decathlon són conscients que cada vegada són més les cadenes de supermercats que s'estan convertint en competència directa. És per això que, per molt que la cadena francesa sàpiga que porta molt avantatge després d'anys conquerint el nostre mercat, a Decathlon continuen apostant per la innovació i, sobretot, pels baixos preus.

Entre altres coses perquè aquests dos factors són els que han portat als gals a dalt de tot. Els seus productes tenen en molts casos un preu 'low cost' que va lligat, això sí, a una qualitat molt bona.

La samarreta de compressió de musculació

Un bon exemple d'això és una samarreta dissenyada, en part, per als més presumits del gimnàs. Una samarreta de compressió de musculació que, com apunten al web de la cadena francesa, gràcies a la seva tecnologia "realça els músculs gràcies al tall molt cenyit i a més proporciona gran comoditat a tots els exercicis pel teixit lleuger, extensible i 'sense costures'..

 

 

No és que sigui un secret que són molts i moltes els que elegeixen acuradament els seus looks per anar al gym, per això és probable que molts dels més musculosos i més presumits hi optin.

Entre altres coses perquè, més enllà del seu efecte compressió i del seu teixit que ajuda a exercitar-se còmodament, el preu és un dels millors arguments de compra: tan sols 9,99 euros.