Mercadona va prendre una decisió fa ja un temps que, evidentment veient les seves xifres de vendes, sembla que ha estat més que encertada. I aquesta no va ser ara que la de centrar-se en les categories que sempre li havia aportat molt bons resultats, les categories d'alimentació, neteja i cura personal.
No és que sigui cap secret que grans cadenes de supermercats com Lidl o Carrefour porten molts anys fent al contrari, és a dir, apostant per obrir els seus catàlegs a productes que no tenen a veure res amb els habituals als supermercats, ja siguin joguines, petits electrodomèstics, roba o productes per al bricolatge, entre altres coses.
Mercadona va apostar per seguir el seu reforçant a més la seva aposta per les marques blanques Hacendado, Deliplus i Bosque Verde, que tant èxit li han donat i li donen actualment. En aquest sentit, com bé saben els i les que van de forma regular a les seves botigues, una de les seccions en què més està centrat els seus esforços la cadena és la de la cosmètica.
Entre altres coses perquè, ja sigui amb productes propis o productes externs, els preus són sempre tan atractius que moltes i molts opten per anar també a Mercadona a la recerca de cremes hidratants, tractaments per al cabell, la pell, etcètera.
Les perles facials Q10 Khanya que triomfen a Mercadona
I un dels productes que més està triomfant a la cadena en els últims temps són les Perles facials Q10 Khanya concentrat refermant antiarrugues, ens altres coses pel seu preu. I és que, com bé podem veure a la botiga online de la cadena valenciana, el paquet amb 7 unitats d'aquestes Perles facials Q10 Khanya concentrat refermant antiarrugues té un preu de tan sols 1,50 euros.
Les Perles facials Q10 Khanya concentrat refermant antiarrugues que venen a Mercadona - Mercadona
Com apunten al web de la cadena, es tracta d'unes "perles monodosi amb un concentrat d'actius hidratants i antiedats" i que "està indicat per a pells que necessitin aportació extra de nutrició i eliminar signes de l'edat".
Quant als seus ingredients, aquestes perles "Conté Q10 que són nutrients derivats de les vitamines, que actuen com a antioxidants i són activadors del funcionament de les cèl·lules evitant que envelleixin", i també "oli de Ginkgo, ric en Vitamina I, amb propietats antioxidants, prevé de l'envelliment i evita arrugues i línies d'expressió...".
Així, com sol ser habitual a la cadena valenciana, podem fer-nos a Mercadona amb un tractament anti-age a un preu molt top. No és estrany llavors que l'èxit de la cadena espanyola sigui cada vegada major al nostre país, i no només entre els que van a ells a la recerca de productes d'alimentació o neteja, sinó també entre aquells i aquelles que, havent provat diferents productes que venen a Mercadona, també tenen en els valencians un referent en matèria de productes de cosmètica, maquillatge, higiene personal, etcètera.