Lidl, que va marcar tendència el 2020 amb les seves vambes esportives corporatives, que es van esgotar en hores i es van revendre per milers d'euros, ho torna a fer. La seva edició limitada, que després d'un joc a Twitter van quedar a un cèntim el parell, s'ha esgotat aquest matí en quinze minuts.
Lidl esgota de nou les seves vambes
"Ho sentim, producte esgotat online", resava el web de Lidl avui a un quart de deu del matí. Només feia quinze minuts que s'havien posat a la venda els 320 parells que la companyia alemanya va anunciar aquesta setmana a les seves xarxes socials.
Aquest dimecres, l'equip de xarxes socials de l'empresa llançava un joc per als seus seguidors: partint d'un preu de 19,99 euros i per cada retweet, el parell costaria dos cèntims menys. Al final del dia ja havien assolit el preu mínim, un cèntim per unitat.
👟 Vosotr@s l'heu volgut! 👟
— Lidl España (@lidlespana) June 11, 2021
Obrim LINK amb 320 sapes a 0,01€ ���� https://t.co/MpXhXw3DNK
Qui no corre vola o, en aquest cas, va descalç ����#RTxLIDL
Només es podien adquirir online i a partir de les nou d'aquest matí. Gràcies a la seva fama i al joc s'han convertit en tendència i ja són el producte més barat i car del supermercat. Perquè es pot destacar que en la seva anterior edició, que es va esgotar també en qüestió d'hores, el mercat de segona mà es va omplir d'ofertes de les vambes a preus de tres i quatre xifres.
Quinze minuts: un cèntim el parell
I fins i tot Ibai Llanos, el famós streamer, se les va acabar comprant per 1.700 euros, de la qual cosa va presumir a les xarxes socials i convertint-les més encara en icona de la moda moderna.
Ara queda esperar a veure com aflora aquesta nova edició, que només comptava amb 320 unitats i no es pagaven les despeses d'enviament, a les pàgines de revenda i si algun famós es fa amb elles per més de 1.000 euros. El supermercat sembla apropar-se cada vegada més a l'alta costura que a la venda d'aliments.
Com sempre i des que la seva pàgina web ofereix tantes possibilitats, Lidl aconsegueix ser tot un èxit en vendes.
L'empresa va arrasar fa poc de nou amb la seva edició estiuenca de logomanía Lidl: unes xancletes de goma amb el logo de l'empresa i que costaven 5,99 euros. Com les vambes, es van esgotar en un tres i no res i van acabar al mercat de segona mà per entre 50 i 3.000 euros.