Lidl treu a la venda les postres japoneses més populars, fent la competència a Mercadona, que els ven des de fa temps i arrasa en vendes.
Lidl contraataca amb els seus 'mochis'
Fa poc més d'un any, a l'inici de la campanya d'estiu de 2020, Mercadona tornava a posar a la venda els seus desitjats mochis, les postres japoneses que va retirar el 2018 per a una millora de la seva qualitat i fórmula.
Després del seu nou llançament, la cadena valenciana va informar en un comunicat que ja es venien més de 9.600 caixes al dia d'aquests dolços congelats, disponibles en sabor coco, pistatxo i mango. Les seves caixes contenen sis unitats i costen 2,66 euros.
Les postres japoneses ja no són cosa només de Mercadona
I ara Lidl ha pujat al carro i ha començat a comercialitzar aquests bombons fets a base de pasta d'arròs, revolucionant les xarxes socials.
A més de coco i mango com a Mercadona, l'empresa alemanya ha afegit dos sabors que han causat sensació.
Els mochis de xocolata i vainilla només reben bons comentaris, que arriben a qualificar-los d'"orgasmes alimentaris" i de ser millors que els de la cadena de Juan Roig.
Més barats i amb més sabors
Els germànics s'han decidit a petar-lo amb la seva novetat, venent-los en caixes també de sis unitats, sota la seva marca pròpia Gelatelli i onze cèntims més barats: 2,55 euros.
Com es pot veure al web de Lidl, els mochis van aterrar a les seves neveres a mitjans de juny i des de llavors han començat a arribar als diferents supermercats que la multinacional té pel nostre país.