Lidl va prendre una decisió fa ja uns anys que, vist això, no va poder ser més encertada. I és que, veient que el comerç online s'estava imposant i que eren cada vegada més els que busquen diferents tipus de productes per internet, la cadena de supermercats alemanya va optar per ampliar de forma més que notable el seu catàleg de productes amb, ull, categories que fins aleshores eren impensables en una cadena de supermercats.

Una aposta que ha portat als alemanys a ser un dels referents a Espanya i, si bé és cert que estan encara molt lluny de Mercadona, que domina el mercat a pler, a contra cada vegada amb més fidels.

Entre altres coses perquè al seu catàleg ja es pot trobar pràcticament de tot i, el que és millor, amb una excel·lent relació qualitat/preu. Ja sigui roba, petits electrodomèstics, joguines o productes de bricolatge, entre moltes altres coses, a Lidl continuen apostant per ampliar i potenciar el seu catàleg.

El tensímetre que venen a Lidl

I ho fan també amb productes que, si bé és cert que no es convertiran en cap cas en súper vendes, sí que tenen sortida i que cobreixen un target molt específic. Un bon exemple d'això és el Vitalcontrol Tensiómetro de canell, un tensímetre per mesurar la pressió arterial i pulsacions totalment automàtica.

El Vitalcontrol Tensiómetro de canell que venen a Lidl - Lidl

Com bé indiquen en la descripció del producte a Lidl, aquest tensímetre comptaamb braçalet per a contorns de canell de 14,0 – 19,5 cm, detecció d'arrítmies., classificació dels resultats de mesurament amb una escala de colors, 2 memòries d'usuari per a 60 mesuraments, càlcul de valor mitjà i indica data i hora.

Tan sols disponible a la botiga online de Lidl (com tants altres productes), és el preu u dels millors arguments de venda d'aquest tensímetre. I és que, com bé podem veure a la botiga online de la cadena alemanya, aquest el Vitalcontrol Tensiómetro de canell costa tan sols 12,99 euros.

Un preu que evidencia aquestes ganes de Lidl no tan sols de continuar creixent amb les seves categories clàssiques com a cadena de supermercat, sinó per ser també una opció per a diferents tipus de clients que busquen, això sí, un preu sempre molt competitiu.