Lidl llança al mercat la seva nova marca Vemondo, amb la qual pretén reforçar el seu assortiment de productes veggie. A més, llancen la línia amb una campanya "neutre en carboni", que pretén compensar les emissions de gasos resultants de les cadenes de producció.
Vemondo, la nova marca de Lidl
Lidl, referent entre els supermercats quant a menjars i productes vegetarians i vegans, presenta ara la seva marca pròpia per a aquest tipus d'articles, anomenada Vemondo. Aquest segell s'unirà a les seves marques pròpies: Silvercrest en electrònica, Cien en cosmètica i higiene, o Esmara en roba, per exemple.
"Des de Lidl busquem donar resposta a les noves necessitats dels nostres clients. La categoria de productes vegans i vegetarians està clarament a l'alça a tot Europa, i per això portem molt de temps treballant en reforçar el nostre assortiment de productes veggie als països en els quals operem, com sempre de la millor qualitat al millor preu. Volem ser el seu supermercat de referència, a l'abast de tots. Amb el llançament de la nostra nova marca pròpia Vemondo, hem aconseguit oferir l'assortiment veggie més ampli i complet de la gran distribució a Espanya, amb 140 productes," assegura Miguel Paradela, director general de Compres a Lidl España.
Productes vegetarians i vegans al millor preu
El nou assortiment vegetarià i vegà de Lidl es caracteritza per la varietat, la innovació i la relació entre qualitat i preu. Destaquen productes com la base de pizza a base de coliflor a 2,99 euros o les mandonguilles a base de soja a 2,49 euros en els salats; gelats vegans en terrina i polos des d'1,99 euros; o wakame i amanides de quinoa per menys de 2 euros.
La cadena alemanya de supermercats ja havia revolucionat les xarxes amb les seves campanyes de "carn que no és carn", els seus productes substitutius de la carn, que van arrasar pel seu gran sabor i els seus preus assequibles. Els favorits van ser les seves hamburgueses, escalopines, "carn" picada i Bratwurst veganes.
Producció "neutra en carboni"
A més de tot això, la companyia també assegura que tots els productes de Vemondo són "neutre en carboni".
Això significa que les emissions directes de gasos amb efecte d'hivernacle com el CO2 que es generen a la cadena de producció, envasament i transport es compensen a través de projectes certificats que protegeixen el clima.
En concret, la inversió es destinarà a tres projectes internacionalment reconeguts: foment de l'energia renovable a l'Índia, potabilitzar aigua a Eritrea i contribuir a la reforestació a Uganda.
"El nostre compromís amb la sostenibilitat és ferm i absolut, i és present en tota l'activitat i projectes de la companyia. Apostar per la categoria veggie i que siguin neutres en carboni és una mostra més del nostre compromís amb la lluita contra el canvi climàtic", conclou Paradela.