Les marques pròpies de cosmètica i perfumeria de Mercadona figuren entre les més ben valorades per la clientela d'aquesta cadena. El preu ajustat dels productes, les seves propietats i la seva eficàcia fan de les cremes, perfums i propostes de la línia de maquillatge un adversari formidable per a marques consolidades amb dècades de trajectòria. Molts d'aquests productes, a més, es fan extraordinàriament populars gràcies a la feina d'experts i usuaris que, mitjançant les xarxes socials, els donen a conèixer. i troben en ells l'alternativa perfecta per aconseguir un look propi d'estrelles sense necessitat de passar per la sala d'operacions com ha fet Shakira. Una de les sensacions d'aquest mes, el voluminitzador Deliplus Gloss Volumizer, és protagonista aquests dies en TikTok.
Gloss Voluminizer: un pas més enllà en la gamma
La nova proposta, en format líquid, complementa al roll-on que, per augmentar i reparar i a tall de bàlsam per a llavis, va llançar Mercadona amb notable èxit fa uns mesos. El Gloss Volumizer va més enllà i, amb una sala passada del seu raspall bisellat, atorga als llavis de qui l'utilitza una aparença carnosa i amb volum. Està disponible en dos tons rosats, en corall, en morat, en nude i, també, sense to o transparent. Es presenta en flascons de quatre mil·lilitres i, per cinc euros, te n'emportes un a casa.
Com funciona?
La seva fórmula conté actius com l'àcid hialurònic, la vitamina E i la cafeïna, que es combinen amb pigments que reflecteixen la llum i aporten molta lluminositat. El resultat entronca amb aquesta estètica Year 2000 (Y2K) amb què les noves generacions es reivindiquen davant dels seus majors.
Tendència
Els llavis gruixuts, perfilats, i d'aparença carnosa i brillant són, agradi o no, tendència triomfadora en aquest 2023 i Mercadona, com tantes altres vegades, ha sabut avançar-se amb un producte que, per resultats i preu, es convertirà en un must have. A TikTok, les usuàries que ja ho han provat asseguren que fa olor de vainilla i no és gens enganxós.