Mercadona ha llançat una tovalloleta de netejat per a mòbils que està fent furor, especialment pel seu preu accessible de només 1 euro. Aquesta petita tovallola ha estat vista com una competència directa a la famosa tovallola d'Apple, que costa 25 euros. Si bé Apple sol justificar els seus preus amb la qualitat prèmium dels seus productes (o això asseguren), aquesta tovalloleta de Bosque Verde demostra que no és necessari gastar una fortuna per obtenir una neteja eficient i ràpida dels dispositius que tinguem i de les seves pantalles.

Una de les millors alternatives per netejar la pantalla del nostre mòbil

Netejar la pantalla del nostre dispositiu mòbil sempre és una cosa necessària, ja que d'això dependrà la seva longevitat i el seu bon funcionament (a més que ens facilita veure tot a nosaltres). Aquesta tovalloleta de microfibra que es ven a Mercadona és ideal per netejar no només mòbils, sinó també tablets, ordinadors portàtils, ulleres i qualsevol superfície delicada que s'embruti fàcilment amb empremtes dactilars, pols o greix. És per això que està catalogada com a multiusos. El seu material, suau i no abrasiu, està dissenyat específicament per deixar les superfícies impecables, just la cura que requereixen les pantalles dels dispositius actuals. Malgrat el seu preu, l'eficàcia d'aquesta tovalloleta ha sorprès molts usuaris, que la consideren una excel·lent alternativa davant altres opcions més costoses del mercat.

Tovalloleta de Mercadona
Tovalloleta de Mercadona

A més, en ser compacta i lleugera, aquesta tovalloleta és fàcil de portar a qualsevol bossa o motxilla, la qual cosa la converteix en l'accessori perfecte per a qui necessita netejar el seu telèfon de manera ràpida i eficient en qualsevol lloc. És rentable i reutilitzable, la qual cosa afegeix punts al seu favor des del punt de vista econòmic i ecològic, ja que no és necessari comprar tovalloles d'un sol ús constantment.

Comparada amb la tovallola d'Apple, que ha estat objecte de controvèrsia pel seu elevat preu, la tovalloleta de Mercadona ofereix una relació qualitat-preu excepcional. La majoria dels consumidors del supermercat valencià coincideixen que l'alt cost de la versió d'Apple no justifica la seva compra, especialment quan hi ha opcions tan competitives i assequibles com aquesta.