Mercadona és molt conscient del pes que té al mercat espanyol. La cadena valenciana pot presumir, de fet, no tan sols de ser la número u quant a quota de mercat a Espanya, sinó de tenir una distància més que interessant respecte als seus perseguidors.

I la idea de la cadena no és precisament la d'adormir-se en els llorers, sinó més aviat el contrari, intentar ampliar-la cada vegada més incrementant així encara més el seu domini al nostre territori.

I per a això està seguint els mateixos passos que li han portat als més alt. Una estratègia que passa per, d'una banda, potenciar de forma clara i contundent les seves marques blanques fent d'elles les veritables protagonistes de les seves botigues i, per un altre, complementar-les amb productes de marques pròpies.

Una convivència entre marques que li ha donat molt bons resultats als valencians i que, de fet, és la base del seu èxit. Així, per molt que la immensa majoria de productes que podem trobar a la cadena són productes d'Hacendado, Bosque Verde o Deliplus, també en els seus lineals hi ha espai per a altres productes de marques pròpies.

El lambrusco que venen a Mercadona costa 1,90 euros

Un bon exemple d'això és una aposta de la cadena pel vi més famós d'Itàlia, el Lambrusco. Un vi que deu els seus orígens a Mòdena fa ja molts anys i que ha anat a poc a poc guanyant terreny més enllà de les fronteres italianes.

El Lambrusco Dell'Emilia roig escumós Piccolo Giovanni que venen a Mercadona - Mercadona

En el cas de Mercadona, la cadena valenciana ha apostat per dues varietats. D'una banda, el Lambrusco Dell'Emilia roig escumós Piccolo Giovanni, que té un preu de 1.90 euros. Per un altre, la mateixa varietat però en rosat, el Lambrusco dell'Emilia rosat escumós Piccolo Giovanni, també amb el mateix preu: 1,90 euros.

Dues opcions de Lambrusco que, ara que l'època de bones temperatures està cada vegada més a prop, segur que es convertiran en una de les principals opcions de molts al nostre país.