Els que acudeixen de forma regular tenen gust de Mercadona molt bé que la gran aposta de la cadena valenciana han estat i són sempre les seves marques blanques. De fet, Hacendado, Bosque Verde i Deliplus són les tres principals responsables del bestial èxit que té Mercadona al nostre país.
Aquest és el punt fort de la cadena, que ha sabut fer de les seves marques blanques marques de qualitat, marques que molts tinguin com a primera opció, una cosa que no succeïa precisament fa uns anys, quan eren les marques generalistes les que dominaven el mercat.
Això sí, fan gust molt bé a Mercadona que la fórmula perfecta, la que els ha portat a ser la cadena amb més quota de mercat a Espanya, i amb diferència, és la d'establir una convivència més que guareix a les seves prestatgeries entre productes propis i productes de marques externes.
Mercadona aposta pel mojito ja preparat
Un bon exemple d'això és un producte que segur que es convertirà, segurament d'aquí a uns mesos, en un dels supervendes de Mercadona. No és cap altre que l'ampolla de mojito ja preparat de la marca Almirante.
L'ampolla de mojito Almirante que venen a Mercadona per 5,15 euros - Mercadona
No és que sigui un secret que, una vegada arriba l'època de les bones temperatures, els mojitos es converteixen en una de les begudes més consumides al nostre país. Per això a Mercadona han volgut ja avançar-se per no quedar-se enrere en aquest sentit i han optat per posar a la venda aquesta ampolla amb què tan sols serà necessari servir per poder gaudir d'un bon mojito.
Com bé veiem a la botiga online de la cadena de supermercats valenciana, el preu de l'ampolla de 700 mil·lilitres és de tan sols 5,15 euros, per la qual cosa és molt probable que siguin molts i moltes els que, almenys, optin per donar-li una oportunitat.
Un bon exemple d'aquesta convivències de marques que tant èxit ha donat a la cadena i que, sens dubte, continua sent la ruta definida per part de Mercadona veient el bestial èxit que té a Espanya.