Mercadona ho ha tornat a fer. Quan semblava que el mercat dels productes precuinats ja no podia sorprendre'ns, la cadena de supermercats valenciana ha llançat els seus nous nuggets de salmó, un producte tan inesperat com reeixit. En tan sols unes hores, les prestatgeries no es van buidar i les xarxes socials van esclatar amb opinions trobades sobre aquesta agosarada proposada culinària.

El 'boom' dels nuggets de salmó: èxit o bogeria gastronòmica

Si alguna cosa caracteritza a Mercadona és la seva capacitat per detectar les tendències abans que ningú. Però, nuggets de salmó? A primera vista, la combinació sembla arriscada, gairebé una excentricitat. Tanmateix, el resultat ha estat un èxit rotund. El llançament ha tingut una acollida espectacular, amb vendes esgotades en temps rècord. El preu del producte, que s'acosta als 4 euros per paquet, el converteix en una opció assequible per als qui busquen variar la seva dieta amb alternatives al clàssic nugget de pollastre. A més, la versatilitat del producte ha cridat l'atenció dels consumidors: és fàcil de preparar, s'adapta a diferents receptes i, sobretot, ofereix un sabor que no passa desapercebut.

Nuggets de salmón de Mercadona
Nuggets de salmón de Mercadona

Opinions dividides: una menja o una aberració?

Com era d'esperar, les xarxes socials han estat el camp de batalla d'aquest fenomen. Mentre alguns usuaris han lloat el seu sabor i textura, d'altres no han dubtat a expressar el seu rebuig. En plataformes com Instagram i X (abans Twitter), els comentaris s'han multiplicat. Des dels qui ho descriuen com una "opció sorprenentment deliciosa" fins als qui el qualifiquen com "un experiment innecessari". El cert és que, més enllà de les opinions trobades, els nuggets de salmó de Mercadona han aconseguit captar l'atenció de tots.

Un producte que marca tendència

El llançament dels nuggets de salmó no és només una aposta per la innovació gastronòmica, sinó també un reflex de les noves demandes del mercat. Els consumidors busquen opcions diferents, ràpides de preparar i que surtin del convencional. Ara per ara, la incògnita és si aquest producte aconseguirà mantenir-se al catàleg de Mercadona com un imprescindible o si serà una moda passatgera. Tanmateix, l'impacte inicial ha estat indiscutible: les vendes han superat les expectatives i el debat segueix més viu que mai a les xarxes.