Mercadona vaig poder presumir de ser, des de fa ja molt temps, la cadena líder en el seu segment a Espanya. Una cadena que si ha arribat a dalt de tot i ha aconseguit de fet tenir l'avantatge que té respecte als seus perseguidors (Carrefour, Lidl, Aldi i companyia) no és que sigui precisament per casualitat.

Tampoc no és qüestió dels seus baixos preus, al cap i a la fi són moltes les cadenes que llancen productes de les seves marques blanques amb preus molt atractius. El punt fort de Mercadona és que ha sabut trobar un equilibri perfecte entre la qualitat i els preus dels seus productes.

De fet, i aquest és un dels grans triomfs de la cadena, són moltes les vegades que fins i tot els que no solen comprar productes de marques blanques acaben rendint-se a l'evidència i fixant en les seves llistes de la compra alguns productes de Mercadona.

El treu greixos de Mercadona que és ja un clàssic en la gran majoria de cuines del nostre país

Un perfecte exemple d'això és un producte que segurament no compta amb el glamur d'altres, però que representa l'essència de Mercadona. No és cap altre que el Desgreixant sense escuma Bosque Verde perfum llimona amb pistola, un treu greixos que ja és molt habitual trobar en la majoria de cases d'Espanya i que triomfa per dos motius molt simples.

treu greixos mercadona

El Desgreixant sense escuma Bosque Verde perfum  llimona amb pistola que venen a Mercadona - Mercadona

D'una banda, perquè funciona. És un treu greixos que s'ha convertit en una solució molt efectiva, entre altres coses perquè no té escumeja i, a sobre, la seva aroma a llimona deixa la cuina amb un aire a net que molts i moltes agraeixen.

D'altra banda, com no, pel seu preu. I és que, com bé podem veure a la botiga online de la cadena valenciana, aquest Desgreixant sense escuma Bosque Verde perfum  llimona amb pistola té un preu de tan sols 1,50 euros, un preu low cost en comparació amb el d'altres treu grasses de marques prèmium i que fa d'ell, tenint en compte la seva qualitat, un dels súper vendes de la cadena valenciana. Un de tants.