A Mercadona van prendre una decisió fa ja molts anys que ha resultat ser més que encertada. I és que, en un moment en què les marques blanques no estaven precisament ben vistes pels consumidors, que preferien pagar un extra i contra amb la qualitat de productes de marques generalistes, la cadena valenciana va optar per dedicar tots els seus esforços a potenciar les seves tres marques blanques.
Tres marques blanques que, com bé saben tots i cada un dels i les que van als seus supermercats, són ara les grans protagonistes. I és que l'èxit de Mercadona no s'entén sense Hacendado, Bosque Verde i Deliplus, les seves marques blanques d'alimentació, neteja i productes d'higiene personal.
Aquesta aposta guanyadora per aquestes tres blanques és la que ha portat a la cadena valenciana no tan sols a ser la líder del sector al nostre país, sinó a dominar-lo amb un ampli avantatge respecte als seus competidors.
Són els seus productes de marca blanca els que marquen la diferència, productes a molt bon cost que pot presumir de ser, en molts casos, fins i tot millor que els de les marques generalistes.
El desgreixant i el netejador de forn que arrasen a Mercadona
Dos bons exemples d'això són, d'una banda, el Desgreixant Bosque Verde perfumi Marsella amb pistola, que amb un preu d'1,75 euros és un dels més ben valorats del mercat i un producte que sol acabar sempre entre els més venuts de la seva categoria.
El Desgreixant Bosque Verde perfum Marsella amb pistola de Mercadona - Mercadona
Per altre, el Netejador de Forns Bosque Verde, en aquest cas amb un preu d'1,25 euros i que, evidentment, és també un producte molt destacat per als que volen eliminar el greix acumulat al forn, una tasca que no sempre és fàcil, d'una forma molt fàcil i, a més, econòmica.
El Netejador de Forns Bosque Verde de Mercadona - Mercadona
Dos productes que, si bé és cert que no tenen potser gaire glamur, exemplifiquen la traça de la cadena i el perquè són cada vegada més els que opten per anar a ells.